skip to Main Content
تهران، صادقیه، ستارخان، قبل از بازار سنتی، ساختمان تجاری اداری دریای نور، پلاک 910، طبقه سوم، واحد 12

نرم افزار COADE CADWorx Plant Design

cadworx cover

آشنایی با نرم افزار COADE CADWorx Plant Design

نرم‌افزار Intergraph CADWorx یا COADE CADWorx یکی از محصولات شرکت نرم‌افزاری و خدماتی Intergraph می‌باشد. نرم افزار طراحی سازه های مهندسی CADWorx متشکل از مجموعه کاملی شامل فولاد های ساختمانی، تجهیزات و ابزارهای طراحی، نمودارهای فرآیند دقیق و … می باشد. نرم افزار CADWorx برنامه  ای مناسب جهت تحلیل لوله ها و مخازن است. طراحان و مهندسان با استفاده از این نرم افزار قادر می باشند تا اطلاعات خود را در حال ویرایش مدل و شروع اطلاعات طرح با دیگران به اشتراک بگذارند. پردازش سریع و رابط کاربری مناسب نرم افزار CADWorx در توانمند سازی طراحان موثر می باشد. این نرم افزار مجموعه ابزارهای خود را بر اساس ارتباط با نرم افزار CAD برقرار می کند. با استفاده از ابزارهای موجود در نرم افزار CAD می توان خطوط لوله، تجهیزات، سیستم تهویه، سینی کابل و … را طراحی نمود. سه بعدی سازی مدل ها از مهم ترین موضوعاتی است که مهندسان به آن ها توجه زیادی دارند و با استفاده از سیستم سه بعدی سازی می توان مبدل های حرارتی، مخازن و پمپ ها را با استفاده از پل ارتباطی بین نرم افزارهای CAD و CADworx طراحی کرد. سرعت بارگذاری صفحات در نرم افزار اتوکد بسیار بالا می باشد و استفاده از ابزار آلات ترسیم خطوط و ترسیم نقشه، زمان را برای رسیدن به پایان یک پروژه حرفه ای کاهش می دهد .

نرم افزار CADWorx مجموعه ای یکپارچه از نرم افزارهای CAD می باشد که به منظور طراحی Plant مورد استفاده قرار می گیرد. با استفاده از نرم افزار CADWorx می توان اجزا را به صورت صلب، صفحه ای و یا ایزومتریک تک خطی در حالت سه بعدی مدلسازی نمود. اجزاء سیستم لوله کشی را می توان در هر زمان که نیاز باشد از یکی از حالت های فوق به دیگری تبدیل نمود. به عنوان مثال، ابتدا سیستم در حالت ایزومتریک تک خطی طراحی و سپس به نقشه دو خطی تبدیل شده و یا برای نمایش و Render کردن به صورت سه بعدی صلب درآورده می شود.

این نرم افزار بهترین و آسان ترین روش های تهیه ایزومتریک اتوماتیک و دستی را دارد. با انجام یک سری پیکربندی های ساده می توان عملیات هایی همچون اندازه گذاری اتوماتیک، تهیه Bill Of Material و Tag گذاری برای اجرا نقشه و … را تعریف نمود. هنگام تهیه نقشه ایزومتریک، Border Annotation نیز به صورت خودکار به نقشه اضافه می شود. در این نرم افزار نیازی به تولید Specification نمی باشد، بلکه این مشخصات به طور کامل درون خود برنامه گنجانده شده است. در بانکهای اطلاعاتی این برنامه هرگونه Component مورد نیاز کاربر و برای هر دستگاه آحاد دلخواه موجود می باشد.

cadworx 1

خصوصیات و ویژگی های کلیدی نرم افزار COADE CADWorx Plant Design

  • تهیه‌ نقشه های‌ لوله کشی با جزئیات و دقت بالا
  • قابلیت هماهنگسازی نقشه‌ تهیه شده با مدل طراحی شده
  • دارای بانک اطلاعاتی گسترده از انواع مثالها و اجزاء بر اساس انواع استانداردها
  • ارتباط کامل با نرم افزار قدرتمند CAESAR II جهت تحلیل داده‌ها
  • هماهنگی و یکپارچگی کامل با بیش تر اعضای خانواده‌ نرم افزاری اتوکد
  • کاربری آسان به دلیل استفاده از محیط مجموعه AutoCAD
  • طراحی دقیق سیستم‌های لوله‌کشی با امکان مسیریابی پیشرفته
  • ساخت تجهیزات فولادی، تجهیزات ساختمانی، مخازن ها، سیستم تهویه، تاسیسات صنعتی
  • تحلیل لوله و مخازن های به کار رفته
  • به اشتراک گذاشتن اطلاعات در حال ویرایش
  • استفاده از ابزارهای تخصصی
  • مناسب برای سیستم عامل ۳۲ و ۶۴ بیتی
  • پشتیبانی از نسخه های مختلف ویندوز

شما  نیز اگر تمایل دارید که از امکانات و ظرفیت های  این نرم افزار در  انجام پروژه های علمی شرکت خود بهره ببرید ، می توانید جهت تهیه نسخه  اورجینال این برنامه به سایت شرکت کامفار پرو مراجعه نمائید و ضمن تهیه نسخه اصلی این نرم افزار ،  از کلیه امکانات و خدمات پس از فروش این مجموعه نیز بهره مند شوید .

نصب نسخه آزمایشی جهت اطمینان شما از اورجینال بودن نرم افزار ، گارانتی 5 ساله و نیز پشتیبانی و پاسخ گوئی آنلاین و سریع از جمله خدماتی می باشد که توسط مجموعه کامفار پرو در اختیار مشتریان و خریداران نرم افزار های مهندسی قرار می گیرد.

شرکت سازنده: Intergraph

وبسایت شرکت: www.intergraph.com

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Back To Top