skip to Main Content
تهران، صادقیه، ستارخان، قبل از بازار سنتی، ساختمان تجاری اداری دریای نور، پلاک 910، طبقه سوم، واحد 12

نرم افزار Eplan

EPLAN-Suite-Cover

آشنایی با نرم افزار Eplan

در حیطه نقشی کشی نرم افزارهای مختلفی وجود دارد که در این میان شرکت آلمانی Eplan با ارائه راهکارهای جدید و  حذف مراحل وقت گیر نقشه کشی توانسته است خود را به عنوان یک استاندارد جهانی معرفی نماید. نرم افزار Eplan به صورت کلی امکان برنامه ریزی، مدیریت، طراحی نقشه های ترکیبی، ارائه راهکارها، تولید داده های مدیریتی و … را میسر می سازد.

برای معرفی این نرم افزار نباید صرفا از کلمه Eplan استفاده کرد زیرا این شرکت نرم افزار Eplan را در قالب 3 نرم افزار جدا ارائه می کند که شامل؛  Eplan PropPlane، Eplan Fluid و Eplan Electric می باشد. در ادامه برای آشنایی بیشتر شما با این نرم افزارها، به شرح وظایف هر یک از آنها می پردازیم:

 نرم افزار Eplan ProPlane:

کارایی این نرم افزار در زمینه ی انجام پروژهای صنعتی، اتوماسیون صنعتی، مدیریت پروژه های الکتریکی و قسمت هایی که نیاز به فرآیند کنترلی می باشد است. از دیگر ویژگی های خوب این نرم افزار، می توان به طراحی های تابلو های برق اشاره کرد که کاربر را قادر می سازد تا طرح های دلخواه خود را به صورت پیشرفته پیاده سازی نماید. در این نرم افزار می توان برنامه ریزی پروژه های برقی، مایع و مونتاژ محفظه را در حالت سه بعدی انجام داد.

نرم افزار Eplan Fluid:

از این نرم افزار می توان به عنوان یک ابزار مهندسی جهت طراحی خودکار مدارات در تاسیسات قدرت سیال در هیدرولیک، پنوماتیک، خنک کننده و روغنکاری مطابق با استانداردهای جهانی استفاده نمود. از دیگر ویژگی های خوب این نرم افزار می توان به وجود تمامی قطعات مورد نیاز در كتابخانه آن اشاره نمود. برنامه نویسی این نرم افزار به شکل پیشرفته ای انجام شده است بطوریکه امکان رسم پلان های خود به صورت خودکار را خواهید داشت.

نرم افزار Eplan Electric:

نرم افزار  EPLAN Electric قادر به رسم مدارهای پیچیده‌ ی الکترونیکی و نقشه های برقی می باشد. این نرم افزار فرصت های نامحدودی را به منظور برنامه ریزی پروژه، اسناد و مدارک و مدیریت پروژه های اتوماسیون ارائه می کند. تولید اتوماتیک گزارش های دقیق بر اساس نمودار سیم کشی بخش لاینفک از سیستم مستند سازی جامع این نرم افزار است. کاربرد اصلی این نرم افزار، طراحی و راه اندازی کارخانه‌ ها و تأسیسات می باشد به گونه ای که می توان وظایفی را به Eplan Electric سپرد تا لیست قطعات،‌ نقشه کلیات، لیست ارتباطات و … را استخراج نماید.

eplan

خصوصیات و ویژگی های  کلیدی نرم افزار Eplan Electric

  • طراحی و رسم شماتیک مدارهای پیچیده الکترونیکی
  • رابط کاربری گرافیکی و روان بودن نرم افزار
  • کاهش زمان طراحی و اجرای پروژه و جلوگیری از انجام عملیات تکراری
  • دقت بالای طراحی و جلوگیری از بروز خطا در پروژه‌ها
  • طراحی کامل و دقیق اجزای مختلف یک پروژه مانند: نقشه‌های مختلف، مراحل تولید، مونتاژ، نصب و… براساس استانداردهای جهانی
  • قابلیت به کارگیری چند استاندارد به صورت همزمان
  • قابلیت چاپ خروجی نرم افزار در قالب های مختلف
  • دارای کتابخانه‌ جامع شامل؛ انواع قطعات الکتریکی ، هیدرولیکی، پنوماتیکی و…
  • قابلیت پشتیبان گیری و اعمال تغییرات در پروژه‌های ثبت شده
  • قابلیت استفاده از اجزای پروژه‌های قبلی در پروژه‌های جدید
  • مستندسازی جامع و پیشرفته از پروژه و تولید گزارش‌های دقیق به‌صورت خودکار
  • پشتیبانی از فرمت سایر نرم افزارهای شناخته شده  نقشه کشی و تعامل با آنها
  • قابلیت ارتباط با نرم‌افزارهای (CAE (Computer Aided Engineering و محصولات دیگر شرکت EPLAN

شما نیز اگر تمایل دارید که از امکانات و ظرفیت های این نرم افزار در انجام پروژه های علمی شرکت خود بهره ببرید ، می توانید جهت تهیه نسخه  اورجینال این برنامه به سایت شرکت کامفار پرو مراجعه نمائید و ضمن تهیه نسخه اصلی این نرم افزار ،  از کلیه امکانات و خدمات پس از فروش این مجموعه نیز بهره مند شوید .

نصب نسخه آزمایشی جهت اطمینان شما از اورجینال بودن نرم افزار ، گارانتی 5 ساله و نیز پشتیبانی و پاسخ گوئی آنلاین و سریع از جمله خدماتی می باشد که توسط مجموعه کامفار پرو در اختیار مشتریان و خریداران نرم افزار های مهندسی قرار می گیرد.

شرکت سازنده: Eplan

وبسایت شرکت: www.eplan-software.com

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Back To Top