skip to Main Content
تهران، صادقیه، ستارخان، قبل از بازار سنتی، ساختمان تجاری اداری دریای نور، پلاک 910، طبقه سوم، واحد 12

نرم افزار OLI Analyzer

oli analyzer

آشنایی با نرم افزار OLI Analyzer

OLI Studio که قبلا با نام OLI Analyzer شناخته می شد یک نرم افزار رایانه ای است که به منظور شبیه سازی سیستم های شیمیایی مبتنی بر آب مورد استفاده قرار می گیرد. OLI Studio یک برنامه گرافیکی است که توسط OLI Systems تهیه شده است و از یک چارچوب ترمودینامیکی پیش گویانه برای محاسبه خصوصیات فیزیکی و شیمیایی سیستم های چند فاز و مبتنی بر آب استفاده می کند.

چارچوب ترمودینامیکی برای مخلوط های چند جزئی از مواد شیمیایی موجود در آب قابل استفاده است و در طیف گسترده ای از دما ، فشار و غلظت مورد علاقه قابل پیش بینی می باشد. این نرم افزار با پشتیبانی از یک بانک اطلاعاتی به کاربران این امکان را می دهد تا رفتار شیمیایی و فازی مخلوط مواد شیمیایی معدنی یا آلی موجود در آب را پیش بینی کنند. مجموعه برنامه OLI Studio شامل سه برنامه Stream Analyzer، Corrosion Analyzer و ScaleChem به شرح ذیل است:

Stream Analyzer: یک محصول پایه ای OLI Studio می باشد. برای مطالعات عمیق شیمی الکترولیت، این نرم افزار یک محصول بهینه می باشد. با دسترسی به مدل های AQ و MSE، این نرم افزار محاسبات تعادل تک نقطه ای، دما، فشار، pH، ترکیب بندی و مخلوط های ساده را مطالعه می کند.

ScaleChem: محصولی است که بر روی پیش بینی مقیاس معدنی سناریوهای تولید نفت و گاز متمرکز است. با توجه به الزامات مشخص شده توسط کنسرسیوم گروه تولید آب OLI، این محصول دارای ویژگی های بسیاری است که به طور خاص برای شیمی تولید شامل  محاسبات مدلسازی پروفایل ها، مخلوط آب ها، اشباع مخزن و عملیات تاسیسات می باشد.

Corrosion Analyzer: این نرم افزار بر درک محیط خوردگی و به طور خاص، اثرات الکترولیت بر روی این محیط متمرکز است. از ویژگی های منحصر به فرد این ابزار می توان به: نمودارهای Pourbaix با راه حل واقعی و نمودار پایداری؛ منحنی های قطبی سازی تولید شده توسط رایانه، نرخ جنبشی (شیمیایی) مدل خوردگی و شاخص های خوردگی موضعی اشاره نمود.

oli analyzer 2

خصوصیات و ویژگی های دیگر نرم افزار OLI Analyzer

  • میزان خوردگی شیمیایی: میزان خوردگی و پتانسیل خوردگی می تواند به صورت اتوماتیک برای انتخاب آلیاژ از جمله فولاد کربن، فولاد ضد زنگ، آلیاژ های مبتنی بر نیکل، آلیاژ مس و آلومینیوم پیش بینی شود.

  • گرایش خوردگی موضعی: محاسبه پتانسیل خوردگی و رویینگی برای بررسی آلیاژ
  • آمار مقدار بی نهایت (EVS): پیش بینی انتشار طولانی مدت خوردگی موضعی بر اساس داده کوتاه مدت یا میان مدت

شما  نیز اگر تمایل دارید که از امکانات و ظرفیت های  این نرم افزار در  انجام پروژه های علمی شرکت خود بهره ببرید ، می توانید جهت تهیه نسخه  اورجینال این برنامه به سایت شرکت کامفار پرو مراجعه نمائید و ضمن تهیه نسخه اصلی این نرم افزار ،  از کلیه امکانات و خدمات پس از فروش این مجموعه نیز بهره مند شوید .

نصب نسخه آزمایشی جهت اطمینان شما از اورجینال بودن نرم افزار ، گارانتی 5 ساله و نیز پشتیبانی و پاسخ گوئی آنلاین و سریع از جمله خدماتی می باشد که توسط مجموعه کامفار پرو در اختیار مشتریان و خریداران نرم افزار های مهندسی قرار می گیرد.

شرکت سازنده: OLI Systems

وبسایت شرکت: www.olisystems.com

This Post Has 6 Comments
  1. سلام خسته نباشید
    قیمت نرم افزارOLI Analyzer رو میخواستم بدونم و قفل شکسته است و یا نیاز به کرک سخت افزاری یا نرم افزاری دارد؟ با تشکر

    1. باسلام و احترام
      قیمت این نرم افزار رو خدمتتون ایمیل کردم. بصورت کامل و بدون هیچ خطایی و با گارانتی 5 ساله براتون نصب و ارائه خواهد گردید.
      اراتمند
      صفری

      1. سلام
        لایسنس مربوط به کدوم ورژن نرم افزاره ؟ ورژن به روزه ؟
        ممنون میشم سریع پاسخ بدید

        1. باسلام
          قیمت نرم افزار رو خدمتتون ایمیل کردم. بصورت کامل و بدون هیچ خطایی و با گارانتی 5 ساله براتون نصب و ارائه خواهد گردید.
          اراتمند
          صفری

  2. سلام قصد خرید این نرم افزار را دارم ممنون میشم راهنمایی بفرمایید

    1. باسلام و احترام
      قیمت نرم افزار رو خدمتتون ایمیل کردم
      بررسی بفرمایید در خدمتتون هستم
      با احترام
      صفری
      09125856401

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Back To Top