skip to Main Content
تهران، صادقیه، ستارخان، قبل از بازار سنتی، ساختمان تجاری اداری دریای نور، پلاک 910، طبقه سوم، واحد 12

نرم افزار Pipedata-Pro

pipedata pro 1

آشنایی با نرم افزار Pipedata-Pro

نرم افزاری قدرتمند Pipedata-Pro محصول شرکت Zeataline Projects در زمینه طراحی شهودی سیستم های لوله‌کشی است که موجب افزایش سرعت، دقت و بهره‌وری در طراحی انواع سیستمهای لوله‌کشی خانگی، صنعتی و تولید سیستم های استاندارد می‌شود. این نرم افزار اطلاعات جامعی در زمینه سیستمهای لوله‌کشی و انواع لوله و اتصالات، فلنج، شیرها، ولدولت (Weldolet)، پیچ و مهره، اجزای سازه‌ای و ابعاد استاندارد آنها را در قالب دسته بندی مختلف در اختیار کاربر قرار می دهد و کاربر را قادر می سازد تا با استفاده از سیستمهای متریک قابل سفارشی‌سازی اقدام به طراحی و تحلیل سیستم لوله‌کشی مورد نظر در نمایی شماتیک و گویا کند.

اطلاعات موجود در نرم افزار Pipedata-Pro بسیار ساده و سریع و کاملا واضح روی صفحه مانیتور نمایش داده می شود. کاربر می تواند با انتخاب یک دسته بندی و یک جزء به این اطلاعات دسترسی داشته باشد. این نرم افزار می تواند ابزاری ارزشمند در فهرست یک طراح لوله کشی باشد. با کمک این نرم افزار می توان یک بروزرسانی لحظه به لحظه از داده های طراحی و لوله کشی به ویژه وزن فلنج ها و لوله ها انجام داد. نمایش واحد ها می تواند به صورت بریتانیایی و یا متریک انجام شود.  این نرم افزار مطابق بروزرسانی های ویندوز و یا تغییر در دانش لوله کشی به روزرسانی می شود.

pipedata pro 2

خصوصیات و ویژگی های  کلیدی نرم افزار Pipedata-Pro

  • طراحی شهودی انواع سیستمهای لوله‌کشی خانگی و صنعتی
  • برخورداری از بانک اطلاعاتی جامع در زمینه سیستم های لوله‌کشی و انواع لوله و اتصالات
  • پشتیبانی از واحدهای اندازه گیری استاندارد (متریک) و امپریال (بریتانیایی)
  • افزایش بهره‌وری و دقت در طراحی سیستم های لوله‌کشی
  • دارای ماشین حساب به منظور محاسبه دما و فشار تجهیزات
  • برخورداری از سیستم تبدیل واحدها

شما  نیز اگر تمایل دارید که از امکانات و ظرفیت های  این نرم افزار در  انجام پروژه های علمی شرکت خود بهره ببرید ، می توانید جهت تهیه نسخه  اورجینال این برنامه به سایت شرکت کامفار پرو مراجعه نمائید و ضمن تهیه نسخه اصلی این نرم افزار ،  از کلیه امکانات و خدمات پس از فروش این مجموعه نیز بهره مند شوید .

نصب نسخه آزمایشی جهت اطمینان شما از اورجینال بودن نرم افزار ، گارانتی 5 ساله و نیز پشتیبانی و پاسخ گوئی آنلاین و سریع از جمله خدماتی می باشد که توسط مجموعه کامفار پرو در اختیار مشتریان و خریداران نرم افزار های مهندسی قرار می گیرد.

شرکت سازنده: Zeataline Projects

وبسایت شرکت: www.pipedata.com

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Back To Top