skip to Main Content
تهران، صادقیه، ستارخان، قبل از بازار سنتی، ساختمان تجاری اداری دریای نور، پلاک 910، طبقه سوم، واحد 12
کارگزار تأمین مالی

کارگزار تأمین مالی

بامداد قرن دانش کارگزار تأمین مالی پروژه ها ی سرمایه گذاری می باشد. 

تأمین مالی پروژه ها بخش مهمی از هر سرمایه گذاری می باشد. بخشی از هزینه سرمایه گذاری از تسهیلات و یا سایر منابع تأمین می گردد. سرمایه گذار جهت تأمین مالی پروژه نیاز به کارگزار تأمین مالی دارد. تهیه نامه درخواست تسهیلات، ارائه اسناد و مدارک و دفاع از آن تا مرحله اخذ مصوبه بانکی مسیر طولانی می باشد. شرکت بامداد قرن دانش بعنوان کارگزار تأمین مالی پروژه های سرمایه گذاری در کنار شماست.

اخذ مصوبه بانکی از صندوق توسعه ملی نیز در تخصص ما می باشد. شرکت ما عضو رتبه بندی شده کانون مشاوران اعتباری و سرمایه گذاری بانکی است.

انتخاب بانک، انتخاب نوع تسهیلات، تهیه اسناد و مدارک، نامه نگاری و بسیاری اقدامات تا مرحله اخذ تسهیلات توسط کارگزار تأمین مالی انجام می شود. متقاضیان تسهیلات با انعقاد قرارداد کارگزاری تأمین مالی با شرکت بامداد قرن مسیر اخذ تسهیلات را کوتاه خواهندنمود. با انتخاب کارگزار مناسب تسهیلات با نرخ بهره مناسب و شرایط بازپرداخت عالی بدست خواهد آمد.

سرمایه گذار نیاز دارد تا جزییات نحوه اخذ تسهیلات برایش تشریح گردد. کلیه اقدامات و مکاتبات انجام شود. با کارشناسان بانک در ارتباط باشد. اسناد و مدارک لازم تهیه گردد. گزارش توجیهی مورد نظر تهیه شود. از گزارش توجیهی در برابر کارشناسان بانکی دفاع شود. مدل مالی گزارش توجیهی با نرم افزار کامفار COMFAR III Expert تهیه شود. تمامی این اقدامات توسط کارگزار تأمین مالی انجام می گیرد.

شرکت بامداد قرن در طی سالهای گذشته تجارب کارگزاری تسهیلات بانکی پروژه ها را با بسیاری شرکت ها داشته است. ارتباطات مناسب کارشناسان این شرکت با کارشناسان بانک و درک متقابل آنها از هم مسیر را هموار می نماید. کارشناسان ما در تمامی مراحل در کنار سرمایه گذار هستند و ایشان را راهنمانیی می نمایند. ارتباط بین شرکت متقاضی تسهیلات و بانک را تسهیل می نمایند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Back To Top