skip to Main Content
تهران، صادقیه، ستارخان، قبل از بازار سنتی، ساختمان تجاری اداری دریای نور، پلاک 910، طبقه سوم، واحد 12
فروش نرم افزار کامفار

فروش نرم افزار کامفار

فروش نرم افزار کامفار

فروش نرم افزار کامفار با هدف تسهیل و تسریع امور اقتصادی در تمام ارگان های دولتی و یا خصوصی صورت می گیرد. با نظر به قابلیت ها و کارایی های این نرم افزار و همچنین ارتقای نسخه های آن ، نرم افزار کامفار بهترین نرم افزار برای امور اقتصادی محسوب می گردد که با گارانتی و نصب به همراه آموزش به فروش می رسد. کاربران این نرم افزار شرکت ها و موسسات معتبری هستند که اغلب بهترین ها را انتخاب می کنند. با نظر به این موضوع نرم افزار کامفار یک نرم افزار قابل اطمینان محسوب می گردد. فروش نرم افزار کامفار توسط شرکت بامداد قرن به همراه نصب و گارانتی ۵ ساله می باشد.

 

نرم افزار کامفار چیست؟

نرم افزار کامفار یک نرم افزار بسیار پر کاربرد در کلیه صنایع می باشد که به حل مشکلات آن ها در زمینه محاسبات مالی و اقتصادی می پردازد. در واقع فروش نرم افزار کامفار به منظور قابلیت تهیه و تدوین و گزارش های توجیهی برای انواع طرح ها است. گفتنی است سازمان های دولتی، موسسات تجاری، شرکت های خصوصی و به طور کلی تمامی ارگان هایی که در صنایع مختلف در حال فعالیت می باشند، می توانند با بهره گیری از نرم افزار کامفار به حل مشکلات خویش بپردازند.

تکنولوژی نرم افزار کامفار در واقع با هدف بهبود بیشتر همواره در حال تغییر و تحول بوده است. از این رو این نرم افزار به تدریج دستخوش تغییراتی گشته تا این که سبب بر طرف شدن مشکلات تکمیل و ارتقای آن گردد. با این وجود نسخه ی جدید نرم افزار کامفار همواره مورد توجه بسیاری ارگان ها بوده است که نتیجه استفاده از آن تسریع امور اقتصادی گشته که به خودی خود اقدامی مفید در راستای بهبود عملکرد ارگان به شمار می رود.

 

کاربرد نرم افزار کامفار

در گذشته از روش های سنتی برای تهیه گزارشات مالی استفاده می گردید. در آن روش ها اغلب از جداول گوناگون به منظور اعمال فرمول های اقتصاد مهندسی استفاده می شد. عمده روش های سنتی بر اساس حدس و خطا بود که در صورت بروز خطا با صرف زمانی بسیار طولانی محاسبات مجدد انجام می گرفت.

خوشبختانه امروزه با پیشرفت تکنولوژی شاهد یاری نرم افزارهای مختلف کاربردی، به منظور تسهیل و تسریع کارهای اداری می باشیم. فروش نرم افزار کامفار توسط شرکت بامداد قرن به صورت ارائه آخرین نسخه نرم افزار است که در این عرصه قدرتمند ظاهر شده و در امور مالی و اقتصادی ارگان های دولتی و خصوصی تحولی نوین به وجود آورده است. به این صورت که با بهره گیری از این نرم افزار گزارش های توجیهی مالی و اقتصادی در اسرع وقت با نهایت دقت و صحت آماده می گردد.

با مشاوره کاملا رایگان کامفارپرو
بهترین انتخاب را برای سازمان خود داشته باشید.
ارسال پیام در تلگرام

انواع نرم افزار کامفار  

سازمان توسعه صنعتی سازمان ملل متحد یه همان یونیدو فروش نرم افزار کامفار را در انواع مختلف میسر نموده و سه نوع از این نرم افزار را ارائه نموده تا کاربران با نظر به نوع نیازشان از بهترین نرم افزار بهره جویند. انواع نرم افزار کامفار در واقع در سه دسته زیر تقسیم می گردد:

  1. COMFAR III Expert
  2. COMFAR III Business Planner
  3. COMFAR III Mini Expert
نرم افزار-کامفار-آنالیز-داده ای-با-کامفار

چرا نرم افزار کامفار؟

نرم افزار کامفار با داشتن قابلیت های منحصر به فرد و بی نظیری که دارد محبوبیت بالایی نزد ارگان ها پیدا نموده است. گفتنی است این امر به علت کیفیت و کارایی بالا و در عین حال دقت و سرعت بی بدیل آن می باشد. فروش نرم افزار کامفار در واقع روند محاسبات مالی و اقتصادی را برای کاربران تا حد بسیار زیادی تسهیل خواهد نمود. از این رو اغلب شرکت ها و ارگان های معتبر از این نرم افزار بهره می گیرند.

 

شرکت هایی که از نرم افزار کامفار استفاده می کنند؟

شرکت ها و اشخاص حقیقی و حقوقی که از فروش نرم افزار کامفار استقبال نموده و از آن استفاده می کنند بسیار زیادند که از میان انبوه این ارگان ها می توان به برخی از مهم ترین آن ها اشاره نمود: سازمان بودجه و برنامه ریزی کشور، بانک های متعدد ( اقتصاد نوین، تجارت، انصار، مهر اقتصاد، رفاه کارگران، پارسیان، صادرات ایران، گردشگری، و پست بانک)، سرمایه گذاری مهر اقتصاد ایرانیان، سارمان صنایع هوایی نیروهای مسلح، شرکت معدنی و صنعتی گل گهر (سهامی عام)، شرکت سرمایه گذاری البرز (دارویی سبحان، نقش البرز، اعتلا البرز، کیوان، تولی پرس)، تایدواتر خاورمیانه ( سهامی عام)، سازمانه منطقه آزاد اروند ( آبادان/ خرمشهر)، شرکت نفت سپاهان، شرکت سرمایه گذاری ساتا ( سازمان تامین اجتماعی نیرواای مسلح)، شرکت هلدینگ دارو پخش، شرکت خدمات مشاوره خرد پیروز، راه آهن جمهوری اسلامی ایران (اداره کل نیروی کشش)، سرمایه گذاری شاهد، پژوهشگاه ملی مهندسی ژنتیک و زیست فناوری، مجتمع فولاد جنوب، شرکت ساخت ژنراتور مبنا، شرکت خدمات دریایی و بندری کاوه، شرکت بهبود صنعت مشاور پارسیان، شرکت تولیدی فراز موتور، شرکت تولیدی ادوات کشاورزی اراک (تاکا)، سرمایه گذاری خانا سازی ایران گروه مهندسین مشاور ایتسن، شرکت مانا مهر نوین، شرکت ساختمانی کوا، مخابرات استان خراسان رضوی، شرکت مهندسین مشاور داده گستر ایمن، مهندسین مشاور رهپویان پارس گستر شرق، شرکت پارس رامین خاوران میراث پاسارگاد، گروه مشاوره مالی روشنگران، شرکت دارو سازی ابو ریحان، شرکت تولیدی بهران محور سایپا، گروه صنعتی لاوان، موسسه سیستم های حمل و نقل هوشمند، پژوهشگاه پلیمر و پتروشیمی ایران، شرکت مهندسی کانی فن آور کاسپین، شرکت نصر میثاق اهواز، ملات خشک تراز پی ریز، نئوپان البرز، شرکت خدمات فنی و مهندسی کشاورزی سرو صفه سپاهان، خدمات ساحلی ایران (پایانه کانتینری بندرعباس آریا)، شرکت تولیدی ساگار و قطعات نسوز (ارومیه)، شرکت آذرخش ریل آریا آرا (آراکو)، شرکت آلومینیوم ایران (ایرالکو)، سازمان نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی سیستان و بلوچستان، شرکت نیک تابان دز، طراحی و اجرا فر آیند سازان نوآور ایلیا، تامین سرمایه ملت، دانشگاه تربیت مدرس، گروه صنعتی پویا، سرمایه گذاری توسعه معادن و فلزات، شرکت تعاونی فردا، فروشگاه های زنجیره ای افق کوروش (گروه صنعتی گلرنگ) و… .

 

شرایط فروش نرم افزار کامفار

  • فروش نرم افزار کامفارتوسط شرکت بامداد قرن با بهترین خدمات
  • فروش حضوری و تحویل و نصب بر روی سیستم مورد نظر به همرا آموزش شیوه نصب نرم افزار به کارشناسان شرکت
  • افزایش تنها ۹ درصد مالیات بر ارزش افزوده طبق قوانین مالیاتی کشور
  • پشتیبانی نرم افزار از دو زبان کاربردی انگلیسی و فارسی
  • دارای لایسنس سخت افزاری به شکل USB Dongle
  • قابلیت قفل نرم افزار
  • قابلیت چاپ نام و لوگو شرکت
  • نصب و راه اندازی مطمئن با گارانتی ۵ ساله
  • ارائه کتاب تجزیه و تحلیل مالی طرح ها با استفاده از نرم افزار کامفار در قالب فایل PDF
  • فروش نرم افزار کامفار با آنتی ویروس قوی

.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Back To Top