skip to Main Content
تهران، صادقیه، ستارخان، قبل از بازار سنتی، ساختمان تجاری اداری دریای نور، پلاک 910، طبقه سوم، واحد 12
تهیه طرح کسب و کار Business Plan برای استارت آپ ها Start Up

تهیه طرح کسب و کار Business Plan برای استارت آپ ها Start up

تهیه طرح کسب و کار Business Plan برای استارت آپ ها Start up

در دنیای امروز ظهور انواع استارت آپ ها Start Up سرعت بسیار بالایی به خود گرفته است و همه روزه شاهد ایده ها و طرح هایی هستیم که پس از طی قدم های اولیه، بالغ می شوند و به مرحله بهره برداری می رسند. برخی از این استارت آپ ها شکست می خورند و برخی نیز وارد فضای کسب و کار و تجارت می شوند و روز به روز به ارزش آنها افزوده می گردد. برای اینکه این ایده ها و طرح های مختلف که مطرح می شود به شکست منتج نگردد، نیاز می باشد تا هریک از آنها مورد تجزیه و تحلیل و بررسی عمیق قرار گیرند. لذا تهیه طرح کسب و کار Business Plan برای استارت آپ ها Start Up لازم و ضروری می باشد.

طرح کسب و کار Business Plant برای یک دوره حداقل 5 ساله برای هریک از استارت آپ ها تهیه میشود.

برآورد هزینه های سرمایه گذاری، هزینه های جاری، پیش بینی بازار عرضه خدمات و یا فروش محصول و نحوه کسب درآمد برای این دوره 5 ساله با دقت بسیار بالایی پیش بینی می شود. مدل مالی طرح برآورد شده و شاخص های مالی نظیر IRR، NPV، BPB و سایر شاخص های مالی برای آن محاسبه می گردد. این شاخص ها ابزار تصمیم گیری درخصوص توجیه پذیری و یا عدم توجیه پذیری هریک از استارت آپ ها می باشد.

در طرح کسب و کار تهیه شده برای استارت آپ ها ممکن است به این نتیجه برسیم که اجرای طرح توجیه اقتصادی و مالی لازم را نداشته باشد و لذا به متقاضی اعلام می گردد تا از ورود به استارت آپ خود داری نماید. در مواقعی نیز می توان با تغییر برخی مبانی و مفروضات طرح و اجرای استارت آپ از مسیر های دیگر، میزان سود دهی و توجیه پذیری آن را تا حد مطلوبی افزایش داد. در این صورت به متقاضی پیشنهاد می گردد که روش انجام کار استارت آپ خود را تغییر نماید تا عایدی مالی و اقتصادی حاصل از اجرای آن جذاب و مورد توجه باشد.

این بخش از خدمات مشاوره برای استارت آپ ها تخصص کارشناسان شرکت بامداد قرن دانش می باشد. با تجربه بسیار خوبی که در این شرکت رسوب نموده است می توان به صاحب استارت آپ مشاوره داد و طرح وی را به سمتی سوق داد تا توجیه پذیری مطلوب و مورد نظر را بدست آورد. پیش بینی درآمد های جانبی مختلف برای یک استارت آپ می تواند توجیه پذیری مالی آن را بطور بسیار مطلوبی افزایش دهد. صاحب استارت آپ نیاز به مشاوره دارد تا تجاری سازی ایده خود را به نحو مطلوبی به انجام رساند. تجاری سازی ایده های استارت آپی تخصص کارشناسان بامداد قرن دانش می باشد.

نکته بسیار مهم در خصوص طرح کسب و کار استارت آپ ها

نکته ای که در خصوص تهیه طرح کسب و کار Business Plan برای استارت آپ ها حائز اهمیت است این می باشد که به جهت نوع طبیعت استارت آپ ها، پیش بینی بازار و تحلیل روند پیشرفت کار و کسب درآمد و همچنین پیش بینی هزینه های سرمایه گذاری و جاری در طول دوره مدل مالی چندان راحت نمی باشد. پیش بینی اقلام سرمایه گذاری و درآمدی برای طرحی که نمونه ای از آن در دنیای بیرون وجود ندارد کار ساده ای نیست. پیش بینی رفتار مردم که بعنوان مصرف کنندگان این استارت آپ ها می باشند به سادگی امکان پذیر نیست. برآورد میزان مقبولیت استارت آپ در بین کاربران آن بستگی به بسیاری عوامل و پارامترها دارد که شکست و یا پیروزی استارت آپ را نتیجه می دهد. تحلیل و بررسی و پیش بینی رفتار کاربران استارت آپ ها تخصص کارشناسان بامداد قرن دانش می باشد.

تیم کارشناسان بامداد قرن دانش با بهره گیری از تجربیات چندین ساله خود در ارائه خدمات مشاوره به شرکت های استارت آپی بصورت کاملا دقیق و عمیق تمامی پارامترهای توجیه پذیری و یا عدم توجیه پذیری استارت آپ شما را بررسی و تجزیه و تحلیل می نماید. با ارائه راهکارها و پیشنهادهای فنی و مالی از سوی تیم کارشناسان بامداد قرن دانش شما با اطمینان می توانید استراتژی اجرای استارت آپ خود را مرحله به مرحله تدوین و برنامه ریزی نماید.

خدمات مشاوره تیم کارشناسان بامداد قرن دانش برای تهیه مدل مالی و همچنین تهیه طرح کسب و کار Business Plan استارت آپ شما بسیار تخصصی و در عین حال قابل فهم می باشد.

ما معتقدیم پیروزی کارفرمایان ما در اجرای استارت آپ هایشان احساس بسیار مطلوبی برای ما خواهد داشت و مشاهده رضایت آنها از خدمات مشاوره کسب شده افتخار ما خواهد بود. لذا با اطمینان به تیم کارشناسان بامداد قرن دانش مراجعه کنید و ایده ها و طرح های خود را مطرح نماید.

شاید شما می خواهید یک طرح کسب و کار برای اخذ ویزای اقامت و انجام مراحل مهاجرت آماده کنید. در حال حاضر یکی از روش های اخذ ویزای اقامت و مهاجرت به کشور های دیگر ارائه طرح های استارت آپی می باشد. این طرح های استارت آپی ارائه می گردد و درصورت مقبولیت از سوی ارگان های مربوط در کشور های دیگر، سرمایه گذارانی در آن کشور ها روی طرح های استارت آپی سرمایه گذاری می نمایند. براین اساس روند مهاجرت و اخذ ویزای اقامت به راحتی انجام می گردد. بامداد قرن دانش می تواند مشاور شما در تهیه طرح کسب و کار برای اخذ ویزای اقامت باشد و مراحل مهاجرت شما را تسهیل نماید. ما می توانیم طرح کسب و کار Business Plan مربوط به استارت آپ شما را به زبان بین المللی مورد نظر ارائه نماییم و از آن پروژه در کشورهای مقصد دفاع نماییم.

خدمات مشاوره کسب و کار استارت آپ هاشرکت بامداد قرن دانش

این شرکت کتاب آموزش کامفار COMFAR III Expert را تدوین نموده که مورد تأیید  کانون مشاوران اعتباری و سرمایه گذاری بانکی می باشد و هم اکنون در وب سایت رسمی کانون مشاوران اعتباری و سرمایه گذاری بانکی بعنوان کتاب پیشنهادی آموزش کامفار قرار داده شده است. طرح کسب و کار Business Plan تهیه شده توسط این شرکت با استفاده از نرم افزار کامفار COMFAR III Expert تهیه می شود و شرکت های متقاضی افزایش سرمایه با مراجعه به نتایج مالی و اقتصادی حاصل از اجرای طرح شان در نرم افزار کامفار می توانند برای اجرا و یا عدم اجرا و یا بهینه سازی اجرای طرح های خود تصمیم گیری نمایند.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Back To Top