skip to Main Content
تهران، صادقیه، ستارخان، قبل از بازار سنتی، ساختمان تجاری اداری دریای نور، پلاک 910، طبقه سوم، واحد 12
گزارش توجیهی بانک کشاورزی

گزارش توجیهی بانک کشاورزی

تهیه گزارش توجیهی توسط شرکت مشاور مورد تأیید بانک کشاورزی

شرکت بامداد قرن دانش مشاور مورد تأیید بانک کشاورزی و عضو کانون مشاوران اعتباری و سرمایه گذاری بانکی می باشد . این شرکت با بهره گیری از کادر مجرب و کارآزموده خود توان تهیه انواع گزارش توجیهی در بخش های مختلف را دارد. صنایع تبدیلی، گلخانه ها، باغداری، دامداری، مزرعه داری و کلیه بخش های وابسته به صنعت کشاورزی. در تصویر ادامه تأییدیه بانک کشاورزی در خصوص فعالیت شرکت بامداد قرن دانش ارائه شده است.

مشاور مورد تأیید بانک کشاورزی

مشاور مورد تأیید بانک کشاورزی

گزارش توجیهی در سرفصل های مورد تأیید بانک کشاورزی تدوین و در حضور کارشناسان محترم بانک از آن دفاع خواهد شد. گزارش توجیهی مهر شده در کمترین زمان و همراه با نامه تأییدیه کانون مشاوران اعتباری و سرمایه گذاری بانکی به متقاضی سرمایه گذاری ارائه می گردد. تجزیه و تحلیل مالی طرح با دقت بسیار بالا و براساس آخرین ارقام فهرست بهاء بانک کشاورزی تهیه خواهد شد. در تهیه گزارش توجیهی از نرم افزار مالی و اقتصادی COMFAR III Expert استفاده می گردد.

بانک کشاورزی به متقاضیانی که دارای شرایط مورد نظر باشند انواع تسهیلات اعتباری را ارائه می نماید. این تسهیلات از محل های ذیل به متقاضیان ارائه می گردد.

  • منابع داخلی
  • صندوق توسعه ملی
  • وجوه اداره شده
  • وجوه تبصره ای

کلیه افراد حقیقی و یا حقوقی که به نحوی در کارهای تولیدی خدماتی امور بازرگانی و خصوصا در زیربخش های کشاورزی مشغول فعالیت می باشند می توانند از تسهیلات بانک کشاورزی استفاده نمایند.

انواع تسهیلات اعطایی بانک کشاورزی به متقاضیان

سرمایه ای:        این تسهیلات جهت خرید ماشین آلات و دستگاه ها و تجهیزات مورد استفاده قرار می گیرد. در دوران احداث طرح نیاز به هزینه جهت محوطه سازی و ساختمان و همچنین خرید دستگاه و تجهیزات می باشد. در این خصوص متقاضی می تواند در قالب تسهیلات سرمایه ای درخواست وام نماید و از بانک وجوه مورد نظر را دریافت کند.

سرمایه در گردش:         از ابتدای دوران تولید و بهره برداری از پروژه، سرمایه گذار جهت تأمین بخشی از هزینه های تولید خود نیاز به اخذ تسهیلات سرمایه در گردش دارد. این تسهیلات برای خرید مواد اولیه و مصرفی و همچنین تأمین کالاها و ابزار مصرفی دوران تولید مورد استفاده قرار می گیرد. از ابتدای دوران بهره برداری این تسهیلات به سرمایه گذار ارائه می گردد تا جهت بهره برداری از پروژه مواد اولیه مصرفی و بخشی از هزینه های تولید خود را پوشش دهد.

کانون مشاوران اعتباری و سرمایه گذاری بانکی

شرکت بامداد قرن دانش که عضو کانون مشاوران اعتباری و سرمایه گذاری بانکی می باشد. پس از اخذ تأییدیه از بانک کشاورزی در لیست شرکت های مشاور مورد تأیید بانک کشاورزی قرار گرفت. در گواهینامه اخذ شده از کانون مشاوران اعتباری و سرمایه گذاری بانکی بخش اصلی فعالیت های شرکت در بخش کشاورزی می باشد. در طی سالهای گذشته پروژه های بسیاری در زمینه کشاورزی توسط کارشناسان این شرکت مشاور تهیه و به شعب مختلف بانک کشاورزی در سراسر کشور ارائه گردید. تعداد بسیار زیادی از این پروژه ها به تسهیلات منتج شد و در اینخصوص شرکت بامداد قرن دانش از کارنامه و رزومه کاری بسیار خوبی برخوردار می باشد.

شرکت مشاور مورد تأیید بانک کشاورزی

این شرکت همچنین عضو سازمان نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی نیز می باشد. از ابتدای شروع فعالیت حرفه ای خود در این سازمان عضو شده است. برخی از سهامداران و مدیران ارشد شرکت بامداد قرن دانش از مدیران بازنشسته بانک کشاورزی می باشند. لذا مدیران شرکت با فضای فعالیت و استانداردها و همچنین قوانین و مقررات بانک کشاورزی برای اجرای طرح های کشاورزی کاملا آگاه می باشند و سرمایه گذاران را به خوبی راهنمایی می نمایند. این مسأله سبب شده است که فرایند اخذ تسهیلات از بانک کشاورزی برای متقاضیان به آسانی انجام گیرد.

لذا درصورتی که به دنبال شرکت مشاور عضو کانون مشاوران اعتباری و سرمایه گذاری بانکی هستید که مورد تأیید بانک کشاورزی باشد لطفا با شرکت بامداد قرن دانش تماس بگیرید.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Back To Top