skip to Main Content
تهران، صادقیه، ستارخان، قبل از بازار سنتی، ساختمان تجاری اداری دریای نور، پلاک 910، طبقه سوم، واحد 12
تهیه فایل کامفار طرح های سرمایه گذاری

تهیه فایل کامفار طرح های سرمایه گذاری

تهیه فایل کامفار طرح های سرمایه گذاری

نرم افزار کامفار COMFAR از جمله نرم افزارهای پرکاربرد جهت تجزیه و تحلیل مالی و اقتصادی طرح های سرمایه گذاری می باشد. این نرم افزار مورد تأیید کلیه بانک های خصوصی و دولتی داخلی و همچنین سازمان ها و شرکت ها می باشد. نرم افزار کامفار از جانب کانون مشاوران اعتباری و سرمایه گذاری بانکی پیشنهاد شده است. تهیه فایل کامفار طرح های سرمایه گذاری توسط ما انجام می شود. درصورت نیاز به توضیحات بیشتر با ما تماس بگیرید.

ارائه خدمات مشاوره حرفه ای در خصوص تجزیه و تحلیل مالی با استفاده از نرم افزار کامفار COMFAR در تخصص ماست.

در بسیاری مواقع تهیه گزارشات توجیهی صرفا در صورت تهیه با استفاده از نرم افزار کامفار، مورد تأیید بانک ها و سازمان ها خواهد بود. تهیه فایل کامفار از اهمیت زیادی برخوردار است. تحلیل های مالی و اقتصادی دقیق و جامع و ارائه شاخص ها و جداول کاربردی توسط نرم افزار کامفار انجام می شود. با استفاده از این نرم افزار می توان تجزیه و تحلیل مالی طرح های سرمایه گذاری را انجام داد.

درصورت استفاده از این نرم افزار شما مطمئن خواهید بود که شاخص های مالی محاسبه شده برای طرح تان دقیق و صحیح و قابل اتکا است.

از جمله خدمات قابل ارائه توسط تیم ما تجزیه و تحلیل مالی طرح های سرمایه گذاری با استفاده از نرم افزار کامفار می باشد. تیم کارشناسان مجرب و کارآزموده در کمترین زمان ممکن فایل کامفار مربوط به پروژه مورد نظر شما را تدوین می نماید. در سال های گذشته این شرکت همکاری بسیار نزدیکی با صندوق کارآفرینی امید داشته است. صندوق کارآفرینی امید برای بررسی طرح صرفا به فایل کامفار و اسناد پشتیبان آن نیاز دارد. لذا افرادی که جهت تأمین مالی به صندوق کار آفرینی امید مراجعه می نمایند صرفا می بایستی فایل کامفار ارائه نمایند.

این شرکت آماده است تا در کمترین زمان ممکن فایل کامفار شما را تهیه و جهت اخذ تسهیلات به بانک ها و صندوق ها ارائه نماید. در تأمین مالی طرح های سرمایه گذاری به نرم افزار کامفار COMFAR نیاز می باشد.

کلیه جداول مالی و اقتصادی توسط نرم افزار کامفار ارائه می گردد. در اینخصوص صرفا می بایستی ورود اطلاعات با دقت بالا انجام گیرد. در صورتی که اطلاعات صحیح وارد نرم افزار گردد، خروجی حاصل قابل اتکا می باشد. نرم افزار کامفار با ابزارهایی که در اختیار دارد بهترین تحلیل مالی را برای شما انجام می دهد.

ابزارهایی نظیر تحلیل حساسیت، تحلیل سربه سر، شاخص ها و سایر موارد به کمک سرمایه گذار می آیند برای تصمیم گیری صحیح.

ما آماده ایم تا اطلاعات طرح شما را دریافت کرده و فایل کامفار شما را آماده نماییم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Back To Top