skip to Main Content
تهران، صادقیه، ستارخان، قبل از بازار سنتی، ساختمان تجاری اداری دریای نور، پلاک 910، طبقه سوم، واحد 12
فرمت گزارش توجیهی بانکی

فرمت گزارش توجیهی بانکی

فرمت گزارش توجیهی بانکی

در طول دوره فعالیت خود، شرکت بامداد قرن دانش برای تأمین مالی از بانک های مختلف اقدام نموده است. لذا کارشناسان این شرکت با فرمت گزارش توجیهی بانکی تمامی بانک ها آشنایی دارند. طرح های مختلف با توجه به نوع صنعت و همچنین شرایط متقاضی تسهیلات، به بانک های مختلف ارجاع می گردند. هریک از بانک ها و سازمان های ارائه دهنده تسهیلات دارای فرمت طرح توجیهی بانکی خاصی می باشند. البته تمامی این فرمت گزارش توجیهی بانکی تقریبا یک مسیر مشخص را طی می نماید.

جزییات فرمت گزارش توجیهی بانکی

فرمت طرح توجیهی بانکی بطور معمول شامل سه بخش مطالعات بازار، فنی و مالی می باشد. برخی از بانک ها نظیر بانک کشاورزی در فرمت طرح توجیهی بانکی خود مطالعات بازار را ندارند. چراکه در خط مشی و استراتژیک سالیانه بانک کشاورزی بخش هایی مورد نیاز برای تأمین مالی تعیین می گردند. لذا در واقع مطالعات بازار طرح توجیهی توسط خود کارشناسان بانک کشاورزی قبلا انجام شده است.

این درحالی است که مطالعات بازار در فرمت گزارش توجیهی بانکی بانک صنعت و معدن بسیار مهم می باشد. کارشناسان بانک صنعت و معدن به مطالعات بازار طرح توجیهی اهمیت بسیاری می دهند. توجیه پذیری طرح از دیدگاه مطالعات بازار برای بانک صنعت و معدن اهمیت بسیاری دارد.لذا کارشناسان بانک صنعت و معدن برای تأیید گزارش توجیهی بانکی در بخش مطالعات بازار تأمل زیادی می نمایند.

گزارش توجیهی مورد تأیید بانک

بانک های دیگر نظیر بانک سینا، پست بانک، بانک توسعه تعاون، بانک ملی، بانک پارسیان و بانک ملی نیز دارای فرمت های کاملی از طرح توجیهی هستند. بمنظور تهیه گزارش توجیهی مورد تأیید بانک می بایستی ابتدا فرمت مورد تأیید بانک ها را دریافت نمود. در طول سالهای فعالیت با بانک های مختلف کارشناسان این شرکت بر فرمت گزارش توجیهی بانکی بصورت کامل مسلط می باشند. بمنظور دریافت تسهیلات از صندوق توسعه ملی نیز می توانید روی مشاوره ما حساب باز کنید. اخذ تسهیلات بانکی از تمامی بانک ها تخصص ماست. گزارش توجیهی تهیه شده توسط کارشناسان ما مورد تأیید بانک ها می باشد.

دانلود فرمت خام طرح توجیهی

بانک های دارای فرمت گزارش توجیهی

فرمت های مورد تأیید بانک ها برای طرح توجیهی را می توانید از طریق لینک های زیر دانلود نمایید.

فرمت طرح توجیهی بانک صنعت  معدن

فرمت گزارش توجیهی بانک ملی

فرمت طرح توجیهی بانک کشاورزی

فرمت گزارش توجیهی بانک سینا

فرمت گزارش توجیهی پست بانک

فرمت طرح توجیهی بانک ملت

فرمت گزارش توجیهی بانک پارسیان

فرمت طرح توجیهی بانک توسعه تعاون

فرمت گزارش توجیهی صندوق توسعه ملی

مطالعات مالی در گزارش توجیهی

در فرمت گزارش توجیهی یکی از بخش های اصلی که در همه بانک ها مورد نیاز می باشد مطالعات مالی است. مطالعات مالی در گزارش توجیهی با استفاده از نرم افزار کامفار COMFAR انجام می شود. بخش مطالعات مالی بسیار با اهمیت است و تأیید طرح بسیار بدان وابسته است. کارشناس تهیه کننده گزارش توجیهی می بایستی تسلط کامل به نرم افزار کامفار COMFAR داشته باشد.

شرکت ما که از سال های گذشته در این خصوص تجربه دارد اقدام به تألیت کتاب آموزش کامفار نموده است. در این خصوص دوره های آموزش کامفار نیز توسط مدرسان این شرکت انجام می شود. بمنظور تهیه فایل کامفار پروژه ها و انجام مطالعات مالی و اقتصادی کامفار با ما تماس بگیرید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Back To Top