skip to Main Content
تهران، صادقیه، ستارخان، قبل از بازار سنتی، ساختمان تجاری اداری دریای نور، پلاک 910، طبقه سوم، واحد 12
دوره آموزش کامفار

دوره آموزش کامفار

دوره آموزش کامفار

در اختیار داشتن بسیاری از اطلاعات، لازمه‌ی پیشرفت یک شرکت به سمت توسعه‌ی صنعتی و موفقیت مالی هر چه بیشتر است. اخذ تصمیم در مورد سرمایه گذاری کردن یا سرمایه گذاری نکردن در یک پروژه، تجزیه و تحلیل صورت‌های مالی، ارزشگذاری سهام شرکت، تهیه‌ی انواع گزارشات حسابداری مدیریت و بسیاری تحلیل‌های دیگر و محاسبه‌ی پیش‌نیازهای متعدد چنین تحلیل‌هایی، نمونه‌های محدودی از این اطلاعات هستند. تهیه‌ی این قبیل اطلاعات، که نیازمند بررسی‌ها و تجزیه و تحلیل‌های فراوان، از بررسی اسناد و دفاتر حسابداری گرفته، تا بررسی اسناد مدیریتی و صورت‌های مالی اصلی و نیز صورت‌های مدیریتی است، طی کردن یک پروسه‌ی طولانی و پرهزینه را می‌طلبد. از همین روی بسیاری از شرکت‌ها برای تهیه‌ی این اطلاعات رو به سوی استفاده از نرم‌افزار کامفار آورده‌اند که در این نوشته بیشتر با این نرم افزار و نیز دوره آموزش کامفار در شرکت نوین قرن بیشتر آشنا خواهیم شد.

 

نرم افزار کامفار چیست؟

نرم افزار کامفار نرم افزاری است بین المللی که توسط یونیدو یا سازمان توسعه‌ی صنعتی سازمان ملل متحدد تهیه شده است. این نرم افزار بدین جهت طراحی و تدوین شده تا تجزیه و تحلیل اطلاعات مالی شرکت‌های مختلف را تسهیل نموده و به توسعه‌ی صنعتی آن‌ها در سرتاسر دنیا کمک کند. این نرم افزار برای بار نخست در سال 1962 میلادی توسط سازمان ذکر شده ارائه شد و پس از آن با تغییرات مداوم برای بهبود کارایی، از جمله امکان استفاده از آن با زبان‌هایی غیر از زبان انگلیسی، در نهایت به نسخه‌ی سال 2008 میلادی رسیده که تا کنون آخرین نسخه‌ی آن باقی مانده است.

در نسخه‌ی 2.2b نرم افزار کامفار امکان استفاده از نرم افزار با استفاده از زبان فارسی میسر و در نسخه‌ی 3.1 امکان استفاده از آن به زبان فارسی محاوره مهیا شده است. به لطف توجه یونیدو به نیاز شرکت‌های مختلف با زبان‌های گوناگون، در حال حاضر این امکان برای شرکت‌های فارسی مهیا شده تا اطلاعات مالی و اقتصادی خود را به ساده‌ترین زبان و تنها با گذراندن دوره آموزش کامفار مورد تجزیه و تحلیل قرار داده و از خروجی‌های آن برای اخذ تصمیمات مدیریتی استفاده نمایند.

 

مزایای استفاده از نرم افزار کامفار فارسی

پیش از آن‌که بخواهیم در مورد مزایای شرکت در دوره آموزش کامفار و گذراندن این دوره صحبت کنیم، بهتر است اندکی بیشتر با مزایای استفاده از نرم افزار کامفار فارسی آشنایی پیدا کنیم.

شاخص‌ها، ارزش‌گذاری‌ها، محاسبه‌ی سود و زیان بالقوه، تهیه‌ی صورت‌های مالی، تحلیل‌های حسابداری صنعتی و بهای تمام شده و بسیاری از اطلاعاتی که نام بردن کامل آن‌ها نیازمند تألیف کتابی قطور است، برای اخذ تصمیمات مدیریتی ضروری هستند. هرچه مدیریت به اطلاعات جزئی‌تر، دقیق‌تر و بیشتری دسترسی داشته باشد، بهتر می‌تواند در مورد مسائل مختلف مرتبط با پیشرفت شرکت، از جمله تصمیم‌گیری در مورد سرمایه گذاری یا عدم سرمایه گذاری در یک پروژه، مانند خرید یک شرکت فرعی یا صرف نظر کردن از آن،  تصمیم‌گیری نماید.

چنان‌چه اطلاعات مذکور با دقت کافی به دست مدیریت نرسند، به عمد توسط تحلیل‌گران دست‌کاری شده و تغییر یابند، به موقع به دست مدیریت نرسند، هزینه‌ی تهیه‌ی آن‌ها از منافع در اختیار داشتنشان بیشتر باشد و … دیگر این اطلاعات سود آن‌چنانی برای شرکت ندارند که هیچ، گاه حتی ممکن است باعث اخذ تصمیمات اشتباه و سوق دادن شرکت به سمت بحران‌های مالی شوند.

استفاده از نرم افزار کامفار فارسی مشکل هزینه‌های زیاد تحلیل‌های اطلاعات مالی، زمان زیادی که برای تهیه‌ی آن‌ها مورد نیاز است و مشکل اشتباهات عمدی و غیر عمدی نیروی انسانی در تحلیل این اطلاعات را برطرف کرده و تجزیه و تحلیل‌های مالی و اقتصادی را با دقتی بسیار بیشتر و همچنین در زمان کوتاه‌تری نسبت به نیروی انسانی در اختیار مدیریت قرار می‌دهد.

 

مزایای گذراندن دوره آموزش کامفار

با توجه با آن‌چه گفته شد، مزایای شرکت در دوره آموزش کامفار تا حد زیادی روشن می‌شود. گذراندن دوره آموزش کامفار فرد را قادر به استفاده از نرم افزار کامفار می‌کند و بدین ترتیب یک فرصت شغلی بلندمرتبه را در اختیار او قرار می‌دهد. فرد پس از سپری کردن دوره آموزش کامفار آن هم در شرکت باتجربه و با سابقه‌ی بامداد قرن، خواهد توانست اطلاعات مورد نیاز مدیریت در تصمیم‌گیری‌های خرد و کلان را برای او آماده کند و بدین ترتیب در حقیقت می‌توان گفت کاربر نرم افزار کامفار فارسی جایگاه کلیدی در تصمیمات مدیریتی و جهت‌گیری‌های مالی شرکت خواهد داشت.

با مشاوره کاملا رایگان کامفارپرو
بهترین انتخاب را برای سازمان خود داشته باشید.
ارسال پیام در تلگرام

آشنایی با دوره آموزش کامفار در شرکت بامداد قرن

آموزش کامفار در شرکت بامداد قرن در سطوح مختلفی طراحی شده و هر فرد با توجه به نیازهای شرکت خود در دوره‌ای مناسب ثبت نام خواهد کرد. به طور کلی چنان‌چه افرادی که قصد گذراندن دوره آموزش کامفار را داشته اما با شاخص‌های مدیریتی، فرمول‌های محاسباتی در حسابداری مدیریت، شاخص‌های اقتصاد مهندسی و …، بسته به دوره‌ی مدنظر خود، آشنایی نداشته باشند. شرکت بامداد قرن دوره آموزش کامفار را برای ایشان به دو پارت آموزش مفاهیم پایه، که اطلاع از آن‌ها لازمه‌ی یادگیری چگونگی استفاده از نرم افزار کامفار است، و آموزش به کارگیری این مفاهیم پایه در نرم افزار کامفار، جهت استخراج خروجی‌های مورد نیاز مدیریت، تقسیم خواهد کرد.

بنابراین می‌توان گفت به طور کلی افرادی که با شاخص‌ها و محاسبات اقتصاد مهندسی آشنا هستند، با صرف زمان کمتر و با سهولت بیشتری می‌توانند دوره آموزش کامفار را پشت سر بگذارند و در استفاده از آن خبره شوند. به بیان دیگر در واقع قسمت اصلی و البته دشوار استفاده از نرم افزار کامفار همان آشنایی با محاسبات مرتبط با شاخص‌ها، محاسبات اقتصاد مهندسی، محاسبات حسابداری و … است که ما از آن‌ها با عنوان «مفاهیم پایه» یاد کردیم.

دوره آموزش کامفار در شرکت بامداد قرن علاوه بر آموزش اطلاعات پایه در مورد شاخص‌ها و محاسبات اقتصاد مدیریت و پس از آن آموزش نحوه‌ی به کارگیری این اطلاعات در نرم افزار کامفار فارسی به صورت عملی، کتب مختلفی مانند کتاب «تجزیه و تحلیل مالی طرح‌ها با استفاده از نرم افزار COMFAR 3 EXPERT»، که توسط شرکت بامداد قرن تألیف شده، کتاب «نحوه تهیه گزارشات توجیهی بازار، فنی و مالی FEASIBILITY STUDY» و … را نیز به صورت رایگان در اختیار فراگیران محترم قرار می‌دهد تا با مطالعه‌ی آن‌ها و فراگیری ضروریات تئوریک گذراندن دوره آموزش کامفار هر چه بهتر و کامل‌تر با نحوه‌ی کار با این نرم افزار آشنا شوند.

بهترین-تجزیه-و-تحلیل-با-کامفار

چگونگی ثبت نام در دوره آموزش کامفار فارسی و انگلیسی در شرکت بامداد قرن

بخش آموزشی شرکت بامداد قرن مفتخر است که دوره آموزش کامفار را برای کارمندان بسیاری از شرکت‌های معتبر، از جمله بانک تجارت، بانک اقتصاد نوین، سازمان نیروهای هوایی نیروهای مسلح، شرکت پتروشیمی جم، فروشگاه‌های زنجیره‌ای افق کوروش و شمار متعدد شرکت‌های دیگر، برگزار کرده و بدین ترتیب تجربه‌ای کافی در زمینه‌ی آموزش این نرم افزار به متقاضیان محترم دارد.

شما عزیزان می‌توانید برای ثبت نام در دوره آموزش کامفار، پس از مشورت با مشاوران ما در مورد بهترین دوره‌ی متناسب با نیازتان، شهریه‌ی شرکت در دروه آموزش کامفار را واریز کرده و پس از آن با حضور در محل برگزاری دوره‌ها و دریافت پکیج آموزشی، در روزهای معین‌شده در محل کلاس‌ها حاضر شده و دوره آموزش کامفار را به بهترین وجه ممکن و با پشتیبانی مدرسان باتجربه و کارآزموده پشت سر بگذارید و بدین ترتیب جایگاه شغلی کاملاً متفاوتی را نسبت به گذشته تجربه نمایید.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Back To Top