skip to Main Content
تهران، صادقیه، ستارخان، قبل از بازار سنتی، ساختمان تجاری اداری دریای نور، پلاک 910، طبقه سوم، واحد 12
تأمین دستگاه پرس خط کنسانتره میوه

تأمین دستگاه پرس خط کنسانتره میوه

تأمین دستگاه پرس خط کنسانتره میوه

دستگاه پرس هیدرولیکی در خط تولید کنسانتره میوه مورد استفاده قرار می گیرد. تأمین دستگاه پرس خط کنسانتره میوه توسط این شرکت انجام می گیرد. این شرکت خط کامل کنسانتره میوه را طراحی، ساخت، نصب و اجرا می نماید. دستگاه هیدرولیکی پرس میوه از جمله مهم ترین دستگاه ها می باشد. این دستگاه در حال حاضر در ایران تولید نمی گردد. برای تأمین این دستگاه از شرکت های اروپایی نظیر Bucher و  B&P ENGINEERING خریداری می گردد. فرایند خرید این دستگاه توسط تیم کارشناسان ما انجام می شود.

 

اطلاعات تماس جهت سفارش خط تولید

لطفا جهت دریافت مشاوره و اطلاعات و تأمین دستگاه پرس خط کنسانتره میوه با دفتر مرکزی تهران تماس بگیرید:

تلفن ثابت:   02144241238

همراه:    09125856401

عملکرد دستگاه هیدرولیک پرس

در خط تولید کنسانتره میوه، قبل از دستگاه پرس، مرحله خرد کن قرار دارد. میوه ها بصورت کامل خرد می شوند و آماده عصاره گیری خواهند بود. میوه های خرد شده ابتدا از بخش پاستوریزاسیون عبور داده می شوند. در این مرحله میوه های خرد شده پاستوریزه و باکتری زدایی می گردند. آماده می شوند که وارد دستگاه هیدرولیک پرس شوند.

در دستگاه هیدرولیک پرس، میوه های خرد شده تحت فشار بسیار بالا قرار می گیرند و عصاره آنها از تفاله ها جدا می گردد. دستگاه پرس بخش بسیار با اهمیت خط کنسانتره میوه می باشد. هرچقدر که دستگاه در این بخش درست فعالیت نماید، راندمان تولید افزایش خواهد یافت.

تولید کنندگان دستگاه  هیدرولیک پرس

در حال حاضر در کشور ما تولید کننده این دستگاه ها وجود ندارد. پیشنهاد ما این است که این دستگاه را از شرکت های اروپایی تأمین نمایید. کارشناسان ما شما را در تأمین این دستگاه از اروپا بصورت کامل راهنمایی می کنند. ما باشرکت های  اروپایی نظیر Bucher و  B&P ENGINEERING در ارتباط هستیم. می توانیم شما را در انتخاب و خرید این دستگاه یاری کنیم. قلب تپنده خط تولید شما دستگاه پرس است. در انتخاب آن دقت نمایید.

تعمیر دستگاه هیدرولیک پرس خط کنسانتره میوه

از جمله دیگر اقداماتی که توسط تیم کارشناسان ما انجام می گیرد ،تعمیر دستگاه پرس می باشد. اگر دستگاه پرس شما خراب شده است و کارایی ندارد، تعمیر آنرا به ما بسپارید. کارشناسان ما دستگاه شما را بصورت کامل تعمیر می نمایند. با ما تماس بگیرید تا کارشناسان را به محل شما اعزام کنیم. دستگاه ها و تجهیزات شما در کمترین زمان تعمیر می شوند.

کارخانه ما در شهرک صنعتی چناران مشهد قرار دارد. گاهی لازم است دستگاه به کارخانه ما منتقل گردد. در آنجا تحت تعمیر و به روزرسانی قرار گیرد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Back To Top