skip to Main Content
تهران، صادقیه، ستارخان، قبل از بازار سنتی، ساختمان تجاری اداری دریای نور، پلاک 910، طبقه سوم، واحد 12
کانون مشاوران اعتباری و سرمایه گذاری بانکی

کانون مشاوران اعتباری و سرمایه گذاری بانکی

بمنظور سامان دهی خدمات مشاوره در بخش ارائه تسهیلات بانکی، کانون مشاوران اعتباری و سرمایه گذاری بانکی تأسیس گردید. کانون با بررسی امکانات و زیرساخت ها و تجارب شرکت های مشاور مهندسی به آنها مجوز ارائه خدمات مشاوره و تهیه گزارشات توجیهی را ارائه می نماید. درصورتیکه یک شرکت مشاور تمامی پارامترهای مورد نظر کانون را دارا باشد می تواند عضو این نهاد مستقل گردد. پس از انجام بررسی ها و بازرسی ها از شرکت  کانون، شرکت مشاور را رتبه بندی نموده و صلاحیت ارائه خدمات مشاوره را به ایشان ارائه می نماید.

طبق قوانین جدید بانکی که از سوی بخش اعتبارات بانک ها اعمال می گردد، درصورتیکه شرکت های متقاضی تسهیلات سرمایه گذاری به بانک ها مراجعه نمایند، گزارش توجیهی طرح های ایشان حتما می بایستی توسط مشاوران ذیصلاح و دارای رتبه از  کانون انجام گردد.

شرکت بامداد قرن دانش از جمله شرکت های عضو و دارای رتبه از  کانون مشاوران اعتباری و سرمایه گذاری بانکی می باشد که تجارب بسیار ارزنده ای در خصوص تهیه انواع گزارشات توجیهی دارد. لذا درصورتیکه سرمایه گذاران محترم به دنبال شرکت های مشاور عضو  کانون هستند می توانند با شرکت بامداد قرن دانش همکاری نمایند.

این شرکت آماده تهیه انواع گزارشات توجیهی مورد تأیید  کانون مشاوران اعتباری و سرمایه گذاری بانکی می باشد و می تواند در کمترین زمان ممکن گزارشات را تهیه و تدوین و به بانک ارائه نماید تا متقاضیان در کمترین زمان ممکن به تسهیلات مورد نیاز خود دست یابند.

این شرکت کتاب آموزش کامفار COMFAR III Expert را تدوین نموده که مورد تأیید  کانون می باشد و هم اکنون در وب سایت رسمی کانون مشاوران اعتباری و سرمایه گذاری بانکی بعنوان کتاب پیشنهادی آموزش کامفار قرار داده شده است. گزارشات توجیهی تهیه شده توسط این شرکت با استفاده از نرم افزار کامفار COMFAR III Expert تهیه می شود و شرکت های متقاضی سرمایه گذاری با مراجعه به نتایج مالی و اقتصادی حاصل از اجرای طرح شان در نرم افزار کامفار می توانند برای اجرای و یا عدم اجرا و یا بهینه سازی اجرای طرح های خود تصمیم گیری نمایند.

استفاده از نرم افزار کامفار مورد تأکید  کانون مشاوران اعتباری و سرمایه گذاری بانکی می باشد و تمامی شرکت های عضو  کانون ملزم به تهیه این گزارشات با استفاده از نرم افزار فوق می باشند. زمانیکه گزارشات توجیهی با استفاده از نرم افزار کامفار تهیه گردد، شخص بررسی کننده گزارش توجیهی با اطمینان کامل به نتایج محاسبات می تواند تکیه نماید و تصمیم درست را اخذ کند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Back To Top