skip to Main Content
تهران، صادقیه، ستارخان، قبل از بازار سنتی، ساختمان تجاری اداری دریای نور، پلاک 910، طبقه سوم، واحد 12
تأمین نرم افزار مهندسی Intergraph PV Elite

تأمین نرم افزار مهندسی Intergraph PV Elite

تآمین نرم افزار Intergraph PV Elite

از جمله فعالیت های اصلی شرکت ما تأمین نرم افزارهای مهندسی می باشد. نرم افزارهای مهندسی درزمینه های نفت گاز و پتروشیمی فرایند توسط کارشناسان ما تأمین می گردد. تأمین نرم افزار مهندسی Intergraph PV Elite توسط تیم کارشناسان ما انجام می گیرد. جهت تهیه آخرین نسخه نرم افزار PV Elite با ما تماس بگیرید.

اطلاعات اصلی مربوط به شرکت برنامه نویس نرم افزار در لینک HEXAGON قراردارد. جهت دریافت آخرین اطلاعات به این لینک مراجعه کنید. توضیحات مربوط به آخرین نسخه و قابلیت های آن در این لینک قرار دارد.

معرفی نرم افزار Intergraph PV Elite

از جمله تجهیزات اصلی در فرایندهای نفت و گاز و پتروشیمی مبدل های حرارتی و مخازن تحت فشار می باشد. طراحی این تجهیزات در هر فرایند نفت و گازی بسیار با اهمیت است. بمنظور طراحی این تجهیزات از نرم افزار PV Elite استفاده می گردد. کاربری نرم افزار بسیار ساده می باشد. با گرفتن برخی پارامترها تجهیزات را طراحی می نماید.

محیط کاری این نرم افزار در تصویر ادامه قرار دارد.

محیط نرم افزار PV Elite

مخازن تحت فشار Pressure Vessel

مخازن تحت فشاری یا Pressure Vessel ها مخازنی معمولاً استوانه‌ای یا کروی هستند. از این مخازن برای نگهداری مایعات یا گازها در فشاری غیر از فشار اتمسفر استفاده می‌شوند. برای نگهداری گازها در حجم بالا می بایستی آنها را تحت فشار بالا نگهداری نمود. فشار بالا سبب می گردد که حجم گازها کمتر شود. لذا فضای کوچک تری جهت نگهداری نیاز خواهد داشت. با مخازن تحت فشار می توان حجم بسیار زیادی از گازها را نگهداری نمود.

مایعات نفتی نیز برخی دارای فشار بخار بالا هستند. فرار هستند و فشار بخار بالای مایع ایجاد می گردد. لذا از مخازن تحت فشار می توان برای آنها نیز استفاده نمود.

برای طراحی مخازن تحت فشار از نرم افزار Intergraph PV Elite استفاده می گردد.

مبدل های حرارتی Heat Exchangers

از مبدل های حرارتی برای تبادل حرارت بین سیالات استفاده می گردد. دو جریان با دماهای مختلف وارد مبدل حرارتی می شوند. بدون آنکه با یکدیگر ترکیب شوند، همدما می گردند. مبدل حرارتی شرایطی فراهم می آورد که سطح تبادل حرارتی بین دو سیال بسیار بسیار افزایش یابد. با تأمین نرم افزار Intergraph PV Elite می توانید مبدل های حرارتی را طراحی نمایید. جزییات طراحی توسط این نرم افزار ارائه می گردد.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Back To Top