skip to Main Content
تهران، صادقیه، ستارخان، قبل از بازار سنتی، ساختمان تجاری اداری دریای نور، پلاک 910، طبقه سوم، واحد 12
تأمین دستگاه آسپتیک خط کنسانتره میوه

تأمین دستگاه آسپتیک خط کنسانتره میوه

تأمین دستگاه آسپتیک خط کنسانتره میوه

خط کنسانتره میوه از دستگاه ها و تجهیزات مختلف تشکیل یافته است. این شرکت کل خط کنسانتره میوه را طراحی نصب و اجرا می نماید. خدمات تعمیرات و نگهداری ماشین آلات و دستگاه های خط کنسانتره میوه نیز توسط تیم ما انجام می گیرد. از جمله دستگاه های اصلی، تأمین دستگاه آسپتیک خط کنسانتره میوه می باشد. این شرکت دستگاه آسپتیک را از شرکت تروپیکال فود ایتالیا تأمین می نماید. با استفاده از دستگاه آسپتیک، کنسانتره میوه تا 2 سال زیر تابش مستقیم نور خورشید و خارج از سردخانه، سالم می ماند.

اطلاعات تماس

کارخانه این شرکت در شهرک صنعتی چناران مشهد قراردارد. کلیه خدمات تعمیرات دستگاه آسپتیک توسط کارشناسان ما انجام می گیرد. جهت تأمین دستگاه آسپتیک با شماره تلفن های زیر تماس بگیرید.

تلفن همراه   09125856401

تلفن ثابت     02144241238

 

معرفی بسته بندی آسپتیک

قبل از اختراع بسته بندی اسپتیک، قوطی های OTS رایج ترین نوع بسته بندی برای پوره میوه بودند. با این حال، قوطی های OTS دارای معایبی هستند. مانند فرورفتگی و آسیب در حین حمل و نقل، ماندگاری محدود به دلیل قرار گرفتن در معرض هوا و نور و دشواری در بازیافت در برخی موارد. بطری های شیشه ای، بسته های تترا و پلاستیک به عنوان جایگزین قبل از بسته بندی آسپتیک استفاده می شد.

افزایش آگاهی از ایمنی و تولید مواد غذایی منجر به فرآوری و بسته بندی غیرعفونی شده است. طبق گزارش ها، بسته بندی Aseptic اولین بار در دهه 1920 معرفی شد و به دلیل هزینه های بالا کنار گذاشته شد. بعداً در دهه 1960، در صنایع لبنی محبوب شد تا نیاز به یخچال را از بین ببرد و شیر را برای مدت طولانی در دمای اتاق نگهداری کند. پس از موفقیت بسته بندی آسپتیک در صنایع لبنی، این فناوری در سایر محصولات غذایی و آشامیدنی نیز اعمال شد.

بسته بندی و فرآوری آسپتیک امروزه در صنایع مختلف غذایی و آشامیدنی اجرا می شود. این فناوری همچنان به تکامل خود ادامه می‌دهد و نوآوری‌ها و پیشرفت‌ها فرصت‌های جدیدی را برای تولیدکنندگان برای توسعه محصولات نوآورانه و گسترش دسترسی خود به مصرف‌کنندگان در سراسر جهان فراهم می‌کند.

 

ساخت دستگاه آسپتیک در ایران

در کشور ما در حال حاضر تکنولوژی تولید دستگاه آسپتیک وجود ندارد. این تکنولوژی بسیار پیچیده می باشد. درصورتیکه دستگاه آسپتیک به درستی طراحی نشده باشد، کل کنسانتره میوه خراب می گردد. شرکت های ایتالیایی در این زمینه بسیار فعال می باشند. صنعیت غذایی ایتالیا رشد قابل توجهی داشته است. شرکت های ایرانی در بخش دستگاه آسپتیک هنوز به تکنولوژی لازم دست نیافته اند.

پیشنهاد شرکت ما، تأمین دستگاه آسپتیک از کشور ایتالیا می باشد. مذاکرات جهت تأمین و ارائه دستگاه توسط تیم ما انجام می گیرد. تیم ما بهترین دستگاه آسپتیک را که مناسب با خط تولید کنسانتره میوه شما باشد انتخاب می نماید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Back To Top