skip to Main Content
تهران، صادقیه، ستارخان، قبل از بازار سنتی، ساختمان تجاری اداری دریای نور، پلاک 910، طبقه سوم، واحد 12
تأمین مالی طرح های گردشگری

تأمین مالی طرح های گردشگری

ارائه خدمات تأمین مالی طرح های گردشگری

طرح های گردشگری شامل هتل، مهمان سرا، رستوران های بین راهی، مجتمع های خدماتی و رفاهی بین راهی، اقامت گاه های بوم گردی و پروژه هایی می باشد. این طرح ها جهت احداث و بهره برداری نیاز به اخذ مجوز از سازمان میراث فرهنگی گردشگری و صنایع دستی دارند. طرح های گردشگری از جمله طرح های اولویت دار می باشند. در راستای سیاست های اقتصادی کشور تأمین مالی آن ها از محل اعتبارات بند الف تبصره 18 قانون بودجه سال 1400 کل کشور انجام می گردد.

براین اساس تسهیلات تلفیقی و یارانه دار به اشخاص حقیقی و حقوقی بخش خصوصی و تعاونی به صورت استانی/ملی شامل اعطا می شود. تسهیلات به پروژه های مصادیق گردشکری که از سازمان میراث فرهنگی گردشگری و صنایع دستی مجوز دریافت نموده اند، اعطا می شود.

براساس توافقات انجام شده و قرارداد های منعقد شده، تسهیلات فوق با بهره 9 درصد برای مناطق کمتر توسعه یافته و 14 درصد برای سایر مناطق، با عاملیت بانک پارسیان ارائه می گردد.

در این خصوص شرکت بامداد قرن دانش با بهره گیری از کارشناسان متخصص و با دانش خود خدمات تأمین مالی پروژه های گردشگری را در کمترین زمان ممکن انجام می دهد. این شرکت مشاور عضو کانون مشاوران اعتباری و سرمایه گذاری بانکی می باشد. براساس تجارب تأمین مالی انجام گرفته، دانش بسیار مناسبی را در این خصوص دارد و می تواند خدمات تأمین مالی را با کیفیت بسیار بالا ارائه نماید.

شرکت هایی که جهت تکمیل پروژه های سرمایه گذاری گردشگری خود نیاز به اخذ تسهیلات بانکی دارند می توانند با کارشناسان شرکت بامداد قرن دانش تماس بگیرند. پروژه های دارای پیشرفت فیزیکی در اولویت قرار دارند و تأمین مالی آنها با سرعت بیشتری انجام خواهد گرفت.

کلیه خدمات اخذ مجوز از سازمان میراث فرهنگی و دریافت معرفی نامه بانک عامل توسط ما انجام می گردد. همچنین تهیه گزارشات امکان سنجی و ارائه آن به بانک عامل و دفاع از آن از ابتدا تا انتها توسط کارشناسان بامداد قرن دانش انجام می گردد. این خدمات در کمترین زمان ممکن ارائه می شود و تسهیلات مورد نظر به پروژه تزریق خواهد شد.

در کلیه مراحل تأمین اسناد و مدارک اخذ تسهیلات بانکی تا ارائه گزارش توجیهی و اخذ مصوبه تسهیلات بانکی، کارشناسان شرکت بامداد قرن دانش در کنار شما خواهند بود. تأمین مالی طرح های گردشگری خود را با اطمینان خاطر به ما بسپارید. طرح های احداث و تجهیز هتل، اقامت های بوم گردی و مجتمع های خدماتی رفاهی بین راهی در اولویت می باشند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Back To Top