skip to Main Content
تهران، صادقیه، ستارخان، قبل از بازار سنتی، ساختمان تجاری اداری دریای نور، پلاک 910، طبقه سوم، واحد 12
طراحی ساخت نصب و راه اندازی خط تولید رب گوجه

طراحی ساخت نصب و راه اندازی خط تولید رب گوجه

احداث خط تولید رب

یکی از خدمات حرفه ای تیم مهندسین ما، طراحی، ساخت، نصب و راه اندازی خط تولید رب می باشد. خدمات مهندسی ما بصورت EPC  (Engineering Procurement Construction) می باشد. خط تولید رب شامل دستگاه ها و تجهیزات بسیاری است که کلیه این دستگاه ها و تجهیزات توسط مهندسین این شرکت ساخته می گردد. تهیه نقشه های مهندسی ساخت خط تولید و ساخت کلیه دستگاه ها و تجهیزات توسط تیم مهندسین داخلی این شرکت انجام می گردد.

کلیه دستگاه ها و تجهیزات دارای استانداردهای کیفی بسیار بالا می باشند. خط تولید رب احداثی توسط این شرکت قابلیت رقابت با نمونه های اروپایی و آمریکایی نظری تروپیکال فود ایتالیا و همچنین بوخر آلمان را دارد و دارای استانداردهای کیفی بسیار بالایی است.

کارخانه احداث خط تولید رب

کارخانه این شرکت جهت طراحی و احداث دستگاه ها و تجهیزات خط تولید رب در مشهد قرار دارد.

  • آدرس کارخانه: مشهد، شهرک صنعتی چناران، فاز ۱، نبش کوشش 8
  • آدرس دفتر مشهد: مشهد آزادی۷۷، پلاک۱۴، واحد۲
  • آدرس دفتر مرکزی: تهران، صادقیه، ستارخانه، بعد از خسرو، مجتمع اداری دریای نور، واحد 12

اطلاعات تماس با واحد فروش

لطفا جهت دریافت مشاوره و اطلاعات و لیست قیمت دستگاه ها و تجهیزات خط تولید رب با دفتر مرکزی ما در تهران تماس بگیرید:

تلفن ثابت:   02144241238

تلفن همراه:    09125856401

شما می توانید همچنین از کارخانه تولید دستگاه ها و تجهیزات خط تولید رب که در مشهد قرار دارد بازدید فرمایید. در کارخانه با نمونه دستگاه ها و تجهیزات آشنا خواهید شد. همکاران من اطلاعات جامع و کاملی از کلیه بخش های خط تولید رب به شما ارائه می نمایند.

آموزش پرسنل خط تولید

پس از نصب و راه اندازی خط تولید و بمنظور بهره برداری از کارخانه، پرسنل کارخانه در یک دوره آموزشی رایگان توسط کارشناسان ما آموزش داده خواهند شد. این آموزش سبب می گردد تا بهره برداری خط تولید با حداکثر راندمان امکانپذیر باشد. کلیه جزییات نحوه استفاده از دستگاه ها و تجهیزات به پرسنل کارخانه آموزش داده می شود. نحوه تنظیمات دستگاه ها به پرسنل بصورت کامل آموزش داده می شود. اعمال هرگونه تغییر در نحوه تولید و کیفیت و کمیت خط تولید آموزش داده می شود.

گارانتی و پشتیبانی خط تولید

همچنین به مدت یک سال کل خط تولید از گارانتی و پشتیبانی برخوردار می باشد. در هر مرحله که خط تولید با مشکل مواجه شود، کارشناسان ما به محل کارخانه آمده و مساله را مرتفع می نمایند. کلیه دستگاه ها و تجهیزات به مدت یک سال کامل گارانتی و پشتیبانی دارند. کلیه خدمات پشتیبانی در طول دوره یک ساله رایگان است. پس از آن نیز می توان با انعقاد قرارداد پشتیبانی، برای سال های آتی نیز خدمات ارائه نمود. لذا کارشناسان ما در تمام دوره نصب و راه اندازی و بهره برداری خط تولید و پس از آن در کنار شما هستند. تولید با کیفیت و با راندمان بالا توسط تیم کارشناسان ما تضمین می گردد.

 

نمونه احداث خط تولید رب

تجربه های کاری ما در زمینه طراحی ساخت نصب و راه اندازی خط تولید رب بسیار زیاد است. در ادامه نمونه پروژه های انجام شده توسط مهندسین ما در این خصوص معرفی می گردند:

  • شرکت اسپوتا ارومیه ساخت و راه‌اندازی سه خط رب، پوره سیب ظرفیت تولید هر خط در ۲۴ساعت۳۰۰تن
  • شرکت تاتائو ارومیه ساخت وراه اندازی دو خط رب، پوره به ظرفیت هر خط 300تن در 24ساعت
  • شرکت گلفام ارومیه ساخت وراه اندازی دو خط رب، پوره به ظرفیت هر خط300تن در24ساعت
  • شرکت دشت مغان اردبیل ساخت و راه‌اندازی خط800تن رب در24 ساعت
  • شرکت شهد آوران رادمان (شهرستان اشنویه) ساخت وراه اندازی خط ۳۰۰تن رب، پوره سیب
  • شرکت دشت پرامان (کرمانشاه) ساخت وراه اندازی خط۸۰۰تن رب در۲۴ساعت

تأمین مالی

درصورتی که برای تأمین مالی خط تولید رب نیاز به راهنمایی دارید می توانید با ما تماس بگیرید. اگر نیاز به مشاوره فنی برای طراحی و ساخت و خرید دستگاه ها و تجهیزات دارید می توانید با ما تماس بگیرید. مهندسین ما بصورت کامل بر خط تولید رب تسلط دارند و کلیه بخش های آنرا با جزییات راهنمایی خواهند کرد.

جهت دریافت پیش فاکتور بمنظور ارائه به بانک و اخذ تسهیلات سرمایه گذاری با ما تماس بگیرید. در کلیه مراحل اخذ تسهیلات ما در کنار شما خواهیم بود و اسناد و مدارک لازم را به شما ارائه می نماییم. تهیه گزارش توجیهی و ارائه به بانک و اخذ تسهیلات بانکی تخصص ما می باشد. ما در زمینه تهیه گزارش توجیهی قابل ارائه به بانک از کانون مشاوران اعتباری و سرمایه گذاری بانکی دارای رتبه و صلاحیت می باشیم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Back To Top