skip to Main Content
تهران، صادقیه، ستارخان، قبل از بازار سنتی، ساختمان تجاری اداری دریای نور، پلاک 910، طبقه سوم، واحد 12
طراحی ساخت نصب و راه اندازی خط تولید کنسانتره میوه

طراحی ساخت نصب و راه اندازی خط تولید کنسانتره میوه

طراحی و ساخت کارخانه کنسانتره میوه

از جمله خدمات قابل ارائه توسط تیم مهندسین ما، طراحی، ساخت، نصب و راه اندازی کارخانه و خط تولید کنسانتره میوه می باشد. این خدمات مهندسی و ساخت بصورت کامل و EPC  (Engineering Procurement Construction) می باشد.احداث خط تولید کنسانتره میوه شامل دستگاه ها و تجهیزات بسیاری است. بخش عمده ای از این دستگاه ها و تجهیزات در کارخانه این شرکت تولید می گردد. بخشی از دستگاه ها نیز از شرکت های معتبری نظیر بوخرآلمان و تروپیکال فود ایتالیا خریداری می گردد. کلیه خطوط لوله مورد استفاده درخط تولید از لوله های استیل ایتالیایی می باشند. تمامی قطعات و لوازم مورد استفاده در ساخت خط تولید از بهترین متریال می باشند.

تیم مهندسین ما بعنوان اولین تیمی هستند که به دانش فنی احداث خط تولید کنسانتره میوه دست یافته اند. تنها شرکت مهندسی هستیم که می توانیم این خط تولید را بصورت کامل طراحی و نصب و راه اندازی نمایند.

احداث خط تولید کنسانتره میوه بسیار پیچیده و مهندسی می باشد. دارای دستگاه ها و تجهیزات پیشرفته است. در این خصوص هیچ شرکت ایرانی به دانش فنی طراحی و ساخت آن دست نیافته است. ما بعنوان تنها شرکتی هستیم که به دانش فنی خط تولید کنسانتره میوه دست یافته ایم . در این زمینه نیز نمونه پروژه موفق در کشور اجرا کرده ایم. خط تولید احداثی توسط تیم ما از استانداردهای بسیار بالای اروپایی برخوردار است.

کارخانه محل احداث خط تولید کنسانتره میوه

در کارخانه این شرکت که در مشهد قرار دارد کلیه خدمات ساخت دستگاه ها و تجهیزات احداث خط تولید کنسانتره میوه انجام می گردد. این دستگاه ها از استانداردها و کیفیت اروپایی برخوردار هستند. محصولات تولیدی خط کنسانتره میوه برای صادرات دارای کیفیت بالای اروپایی خواهند بود. کارخانه احداث دستگاه ها و تجهیزات خط تولید کنسانتره میوه در مشهد قرار دارد.

  • آدرس کارخانه: مشهد، شهرک صنعتی چناران، فاز ۱، نبش کوشش 8
  • آدرس دفتر مشهد: مشهد آزادی۷۷، پلاک۱۴، واحد۲
  • آدرس دفتر مرکزی: تهران، صادقیه، ستارخانه، بعد از خسرو، مجتمع اداری دریای نور، واحد 12

اطلاعات تماس جهت سفارش خط تولید

لطفا جهت دریافت مشاوره و اطلاعات و لیست قیمت دستگاه ها و تجهیزات خط تولید کنسانتره میوه با دفتر مرکزی تهران تماس بگیرید:

تلفن ثابت:   02144241238

همراه:    09125856401

آموزش

پس از نصب و راه اندازی خط تولید و بمنظور بهره برداری، پرسنل کارخانه آموزش داده می شوند. یک دوره آموزشی رایگان توسط کارشناسان ما برای پرسنل خط تولید برگزار می گردد. این آموزش سبب می گردد تا بهره برداری خط تولید با حداکثر راندمان اتفاق افتد. کلیه جزییات نحوه استفاده از دستگاه ها و تجهیزات به پرسنل کارخانه آموزش داده می شود. نحوه تنظیمات دستگاه ها به پرسنل بصورت کامل آموزش داده می شود. اعمال هرگونه تغییر در نحوه تولید و کیفیت و کمیت تولید آموزش داده می شود.

گارانتی و پشتیبانی یک ساله

همچنین به مدت یک سال کل پس از احداث خط تولید کنسانتره میوه، خط گارانتی و پشتیبانی می گردد. در هر مرحله که خط تولید با مشکل مواجه شود، کارشناسان ما به محل کارخانه آمده و مساله را مرتفع می نمایند. کلیه دستگاه ها و تجهیزات به مدت یک سال کامل گارانتی و پشتیبانی دارند. کلیه خدمات پشتیبانی در طول دوره یک ساله رایگان است. پس از آن نیز می توان با انعقاد قرارداد پشتیبانی، برای سال های آتی نیز خدمات ارائه نمود. لذا کارشناسان ما در تمام دوره نصب و راه اندازی و بهره برداری خط تولید و پس از آن در کنار شما هستند. تولید با کیفیت و با راندمان بالا توسط تیم کارشناسان ما ضمانت می گردد.

 

شما می توانید همچنین از کارخانه تولید دستگاه ها و تجهیزات احداث خط تولید کنسانتره میوه که در مشهد قرار دارد بازدید فرمایید. در کارخانه با نمونه دستگاه ها و تجهیزات آشنا خواهید شد. همکاران من اطلاعات جامع و کاملی از کلیه بخش های خط تولید کنسانتره میوه به شما ارائه می نمایند.

تجربه کاری احداث کارخانه کنسانتره میوه

نمونه ای از پروژه احداث خط تولید کنسانتره میوه که در کشور توسط مهندسین ما اجرا گردیده است در ادامه معرفی می گردد. شرکت شهد سهند مراغه، زیر مجموعه (شیرین عسل تبریز) طی قراردادی ساخت و راه اندازی خط تولید خود را به تیم ما واگذار نمود. این پروژه شامل ساخت و راه‌اندازی سه خط کنسانتره میوه است. ظرفیت تولید هر خط  ساعتی۱۲تن کنسانتره میوه حدود 300 تن در روز می باشد. این پروژه در حال حاضر راه اندازی و آماده بهره برداری می باشد. درصورت نیاز می توانیم هماهنگی های لازم جهت بازدید از این خط تولید را برای شما انجام دهیم. تا با خط کامل کنسانتره میوه آشنا گردید. این پروژه حاصل جدیت و تلاش و دانش تیم مهندسی داخلی بوده است.

 

درصورتی که برای تأمین مالی احداث خط تولید کنسانتره میوه نیاز به راهنمایی دارید می توانید با ما تماس بگیرید. اگر نیاز به مشاوره فنی برای طراحی و ساخت و خرید دستگاه ها و تجهیزات دارید می توانید با ما تماس بگیرید. مهندسین ما بصورت کامل بر خط تولید کنسانتره میوه تسلط دارند و کلیه بخش های آنرا با جزییات راهنمایی خواهند کرد.

جهت دریافت پیش فاکتور بمنظور ارائه به بانک و اخذ تسهیلات سرمایه گذاری با ما تماس بگیرید. در کلیه مراحل اخذ تسهیلات ما در کنار شما خواهیم بود و اسناد و مدارک لازم را به شما ارائه می نماییم. تهیه گزارش توجیهی و ارائه به بانک و اخذ تسهیلات بانکی تخصص ما می باشد. ما در زمینه تهیه گزارش توجیهی قابل ارائه به بانک از کانون مشاوران اعتباری و سرمایه گذاری بانکی دارای رتبه و صلاحیت می باشیم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Back To Top