skip to Main Content
تهران، صادقیه، ستارخان، قبل از بازار سنتی، ساختمان تجاری اداری دریای نور، پلاک 910، طبقه سوم، واحد 12
مراحل و خط تولید پوره میوه

مراحل و خط تولید پوره میوه

مراحل و خط تولید پوره میوه

ایران دارای حجم بسیار بالای از تولید انواع میوه ها را دارد. قیمت تمام شده کشت میوه در ایران نسبتا پایین است. حجم بالای تولید نیاز به تکنولوژی جهت ذخیره سازی دارد. در این حالت مراحل و خط تولید پوره میوه اهمیت می یابد. میوه ها در سردخانه ها نگهداری و در فصول مختلف به بازارهای داخلی و صادراتی عرضه می گردند.

یکی از روش های بسیار مهم برای افزایش توان ذخیره سازی میوه ها، تبدیل آنها به پوره میوه می باشد. پوره میوه نسبت به خود میوه دارای ارزش افزوده بالایی است. نگهداری و حمل و نقل آن به راحتی انجام می گردد. مدت زمان ماندگاری آن افزایش می یابد. به راحتی به بازارهای صادراتی منتقل می گردد.

تبدیل میوه به پوره میوه با هدف حفظ و نگهداری طولانی مدت آن و ایجاد ارزش افزوده، چند سالی است که در کشور ما اجرا می گردد. کارخانه هایی که مراحل و خط تولید پوره میوه را تولید می نمایند در کشور به فعالیت مشغول هستند که این فرایند توجیه اقتصادی بسیار بالایی دارد. خط تولید انواع پوره میوه دارای تکنولوژی پیچیده ای است.

کارشناسان ما تجربه بسیار مناسبی در خدمات مهندسی طراحی، ساخت دستگاه ها و تجهیزات و راه اندازی خط تولید پوره میوه را دارند.

کارخانه احداث تجهیزات تولید پوره میوه

شرکت ما بعنوان یکی از معتبرترین شرکت های ایرانی، کل مراحل و خط تولید پوره میوه را طراحی، احداث، نصب و راه اندازی می نماید. کلیه دستگاه ها و تجهیزات و ماشین آلات خط تولید پوره میوه در کارخانه ما تولید می گردد. کارخانه احداث این دستگاه ها و تجهیزات در مشهد قرار دارد.

  • آدرس کارخانه: مشهد، شهرک صنعتی چناران، فاز ۱، نبش کوشش 8
  • آدرس دفتر مشهد: مشهد، آزادی۷۷، پلاک۱۴، واحد۲
  • آدرس دفتر مرکزی: تهران، صادقیه، ستارخانه، بعد از خسرو، مجتمع اداری دریای نور، واحد 12

اطلاعات تماس با بخش فروش

لطفا جهت دریافت مشاوره و اطلاعات و لیست قیمت دستگاه ها و تجهیزات با دفتر مرکزی تهران تماس بگیرید:

تلفن ثابت:   02144241238

همراه:    09125856401

 

شرح مراحل خط تولید پوره میوه

مراحل و خط تولید پوره میوه بصورت کامل مشابه خط تولید رب می باشد. در مقاله دیگری که توسط کارشناسان ما منتشر گردیده، خط تولید رب بصورت کامل تشریح شده است. برای دریافت جزییات می توانید به خط تولید رب مراجعه کنید. صرفا بخش هایی تفاوت دارد. مانند بخش دریافت میوه. برخی میوه ها مانند انگور نیاز به خوشه گیر دارند. برخی مانند هلو و شلیل نیاز به هسته گیر و هسته شور دارند. صرفا تفاوت هایی در این حد در آنها وجود دارد. ولی کل خط منطبق بر خط تولید رب است.

 

طراحی، نصب و راه اندازی خط تولید پوره میوه توسط شرکت ما انجام می گردد. تخصص ما تولید دستگاه های صنایع غذایی می باشد. ما با شرکت هایی نظیر بوخر آلمان، و تروپیکال فود ایتالیا در ارتباط هستیم. اگ نیاز به دستگاه ها و تجهیزات از این شرکت ها داشتید با ما در میان بگذارید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Back To Top