skip to Main Content
تهران، صادقیه، ستارخان، قبل از بازار سنتی، ساختمان تجاری اداری دریای نور، پلاک 910، طبقه سوم، واحد 12

نرم افزار Pipeline Toolbox

pipeline toolbox cover and logo

آشنایی با نرم افزار Pipeline Toolbox

Pipeline Toolbox یک نرم افزار حرفه ای جهت طراحی، تحلیل و شبیه سازی خطوط لوله انتقال سیالات گازی و مایع می باشد. این نرم افزار محصولی از شرکت TTI است. شرکت TTI، سال هاست که در حوزه راه حل های نرم افزاری، خدمات مشاوره ای و آموزش به مهندسین و متخصصین صنعت لوله کشی فعالیت دارد. خطوط لوله به عنوان واحدهای اولیه پردازش داده در صنعت لوله کشی به حساب می آیند.  لوله ها به صورت سری به یکدیگر اتصال پیدا می کنند و هر یک ورودی و خروجی خاص خود را دارند. نرم افزار Pipeline Toolbox یک مجموعه کامل از ابزارهای لازم برای طراحی انواع خطوط انتقال را در دسترس کاربران قرار می دهد. کاربر قادر می باشد تا علاوه بر طراحی بر اساس فاکتورهای مهندسی، انواع تحلیل های مورد نظر را بر روی شبکه انتقال انجام دهد. بر اساس این آنالیزها می توان برآوردها و اعتبارسنجی های اولیه ای در مورد چگونگی فرآیند پیاده سازی، هزینه ها، امنیت کارکرد شبکه و رفع مشکلات بالقوه ارائه نمود و این برآوردها تاثیر مطلوبی در کاهش هزینه های نهایی خواهند گذاشت.

طراحی خطوط انتقال به خصوص در شبکه های پیچیده، امری حساس و نیازمند محاسبات دقیق است؛ اما مهم تر از آن نگهداری شبکه است. کاربر باید به محض رؤیت مشکل در شبکه، هزینه و زمان مورد نیاز برای تعمیر آن را طبق پیش بینی های انجام شده داشته باشد. در واقع کاربر با استفاده از Pipeline Toolbox می تواند فرآیند نگهداری از شبکه را به طور کامل تحت نظر داشته باشد. عملیات های مهندسی مختلف مانند شبیه سازی به روش HDD، مهاجرت با تکنیک AC، تحلیل خوردگی و میزان ثبات در بسترهای آبی و … از دیگر قابلیت های این نرم افزار است.

pipeline toolboxes 1

خصوصیات و ویژگی های کلیدی نرم افزار Pipeline Toolbox

  • بیش از 70 ماژول مستقل مهندسی نفت و گاز
  • شبیه سازی درایو هارد دیسک
  • طراحی و آنالیز خطوط لوله‌های انتقال نفت و گاز
  • تعمیر و نگه‌داری و افزایش بهره‌وری کارخانجات
  • شبیه‌سازی HDD و کاهش اثر الکترومغناطیسی
  • حل مسائل و مشکلات مهندسی در امور طراحی
  • کاهش ولتاژ AC روی خط لوله

شما نیز اگر تمایل دارید که از امکانات و ظرفیت های  این نرم افزار در  انجام پروژه های علمی شرکت خود بهره ببرید، می توانید جهت تهیه نسخه اورجینال این برنامه به سایت شرکت کامفار پرو مراجعه نمائید و ضمن تهیه نسخه اصلی این نرم افزار ،  از کلیه امکانات و خدمات پس از فروش این مجموعه نیز بهره مند شوید.

نصب نسخه آزمایشی جهت اطمینان شما از اورجینال بودن نرم افزار، گارانتی 5 ساله و نیز پشتیبانی و پاسخ گوئی آنلاین و سریع از جمله خدماتی می باشد که توسط مجموعه کامفار پرو در اختیار مشتریان و خریداران نرم افزار های مهندسی قرار می گیرد.

شرکت سازنده: TTI

وبسایت شرکت: www.technicaltoolboxes.com

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Back To Top