skip to Main Content
تهران، صادقیه، ستارخان، قبل از بازار سنتی، ساختمان تجاری اداری دریای نور، پلاک 910، طبقه سوم، واحد 12

نرم افزار Bentley MOSES

Bentley-MOSES

آشنایی با نرم افزار Bentley MOSES

یکی از رشته های زیرمجموعه مهندسی عمران، رشته مهندسی سازه های دریایی است که موضوع اصلی آن طراحی و ساخت انواع سازه‌ های دریایی شامل سازه های ساحلی، فراساحلی و تجهیزات زیر دریا است. طراحی و تحلیل انواع سکوها ، اسکله‌ ها ، بندرها، موج شکن ها، دیوارهای ساحلی و تأسیسات حفاظتی سواحل، ستون های مهاربند و تأسیسات بندری، معماری چیدمان تجهیزات دریایی و طراحی آنها در کف دریا از مهمترین بخش هایی است که تمامی مهندسین این رشته با آن سرو کار خواهند داشت.

نرم افزار Bentley MOSES از محصولات بسیار پیشرفته و  مهندسی شرکت Bentley می باشد . این نرم افزار به طور گسترده ای برای شبیه سازی، تحلیل حمل و نقل و نصب و راه اندازی سازه های دریایی و همچنین انجام طراحی و محاسبات مربوط به سیستم های دریایی شناور استفاده می شود. معماران و مهندسان  می توانند با استفاده از نرم افزار Bentley MOSES به شبیه سازی هیدرواستاتیک ، هیدرودینامیک و ساختاری هر نوع از عملیات دریایی از جمله بارگیری، حمل و نقل، بلند کردن کامل، راه اندازی، پایان بخشیدن و … بپردازند. پیش بینی عملکرد در محل سیستم لنگر مانند FPSOs و نیمه زیردریایی ها در این نرم افزار امکان پذیر می باشد. از ویژگی های خوب نرم افزار Bentley MOSES می توان به بهبود بهره وری و کاهش خطرات احتمالی در مقایسه با روش های سنتی با استفاده از بسته های چندگانه به منظور  تجزیه و تحلیل اجزای جداگانه از یک پروژه اشاره نمود. دیگر ویژگی های خوب این نرم افزار شامل نصب و طراحی سازه های دریایی، توربین های بادی، طراحی اجسام شناور، تجزیه و تحلیل و طراحی خطوط مهار، قرنیز پله، تحلیل هیدرودینامیک در هر دو حوزه فرکانس و زمان ، داده های خروجی پس از پردازش در قالب فایل های اکسل و … می باشد.

Bentley-MOSES 2

خصوصیات و ویژگی های  کلیدی نرم افزار Bentley MOSES

  • شبیه سازی عملیات دریایی
  • تحلیل هیدرواستاتیک و هیدرودینامیک از انواع سکوهای دریایی
  • تجزیه و تحلیل سیستم های شناور
  • طراحی با ابزار جامع و قابل تنظیم برنامه نویسی
  • پاسخگویی به چالش های مهندسی دریایی با استفاده از ماکروهای از پیش تعریف شده

  • کاهش ریسک برای عملیات دریایی با توسعه  MOSES
  • حل مشکلات پیچیده مهندسی دریایی و تولید مدل های با کیفیت بالا و دقیق
  • قابلیت  ارزیابی پایداری و تجزیه و تحلیل حرکات در حوزه فرکانس
  • صرفه جویی در وقت با ارزیابی ، نصب و راه اندازی و عملکرد جهانی مورد نیاز در یک سیستم دریایی خاص

  • طیف کاملی از توابع مربوط به مدل سازی بدنه، محاسبه ثبات و پیش بینی حرکات

شما  نیز اگر تمایل دارید که از امکانات و ظرفیت های این نرم افزار در انجام پروژه های علمی شرکت خود بهره ببرید، می توانید جهت تهیه نسخه  اورجینال این برنامه به سایت شرکت کامفار پرو مراجعه نمائید و ضمن تهیه نسخه اصلی این نرم افزار، از کلیه امکانات و خدمات پس از فروش این مجموعه نیز بهره مند شوید .

نصب نسخه آزمایشی جهت اطمینان شما از اورجینال بودن نرم افزار ، گارانتی 5 ساله و نیز پشتیبانی و پاسخ گوئی آنلاین و سریع از جمله خدماتی می باشد که توسط مجموعه کامفار پرو در اختیار مشتریان و خریداران نرم افزار های مهندسی قرار می گیرد.

شرکت سازنده: Bentley

وبسایت شرکت: www.bentley.com

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Back To Top