skip to Main Content
تهران، صادقیه، ستارخان، قبل از بازار سنتی، ساختمان تجاری اداری دریای نور، پلاک 910، طبقه سوم، واحد 12

نرم افزار windPRO

windpro

آشنایی با نرم افزار windPRO

توسعه نیروگاه های بادی به عنوان یکی از مقرون به صرفه ترین نوع از انرژی های تجدیدپذیر، نیاز به طراحی بهینه مزارع بادی و افزایش حداکثری استفاده از انرژی باد را بیش از گذشته افزایش داده است. استفاده بیشینه از انرژی باد و همچنین کاهش هزینه های مربوط به بهره برداری و تعمیرات، نیازمند شناخت کامل از دینامیک باد منطقه و سایت یابی بهینه به منظور انتخاب بهترین نقاط جهت احداث نیروگاه بادی و طراحی بهینه توربین های بادی برای سایت انتخاب شده می باشد. پس از این مرحله، بایستی انرژی خروجی مزرعه بادی با در نظر گرفتن افت ها و تلفات محاسبه گردد.

انرژی تولیدی سالانه یک مزرعه بادی به عنوان یکی از مهم ترین پارامترهای اقتصادی آن به شمار می رود، لذا با محاسبه دقیق آن می توان توجیه پذیری اقتصادی یک مزرعه را قبل از احداث آن برای سرمایه گذار نمایان ساخت. همچنین انتخاب توربین بادی بهینه با توجه به رژیم باد منطقه به منظور کاهش هزینه های بهره برداری و افزایش ضریب دسترس پذیری توربین بادی، امری ضروری است.

نرم افزار windPRO محصول شركت EMD است. این شرکت از سال 1985 میلادی در زمينه طراحي و تهيه نرم افزارهاي تخصصي در زمينه طراحي نیروگاه و مزارع بادی فعاليت دارد. اين نرم افزار قابلیت ارائه بهترين، جامع ترين و ارزان ترين طرح براي اجراي نیروگاه و مزرعه های بادی در سطح های بسیار گسترده بصورت OFFSHORE و ONSHORE طبق استانداردهای بین المللی را دارد و در مقالات بین المللی به عنوان نرم افزار مرجع در حوزه مذکور عنولن شده است. به جرات می توان گفت كه نرم افزار windPRO قدرتمندترين و جامع ترين نرم افزار در زمینه طراحي سیستم های انرژی نوین و باد مي باشد.

windpro 2

شما  نیز اگر تمایل دارید که از امکانات و ظرفیت های  این نرم افزار در  انجام پروژه های علمی شرکت خود بهره ببرید ، می توانید جهت تهیه نسخه  اورجینال این برنامه به سایت شرکت کامفار پرو مراجعه نمائید و ضمن تهیه نسخه اصلی این نرم افزار ،  از کلیه امکانات و خدمات پس از فروش این مجموعه نیز بهره مند شوید .

نصب نسخه آزمایشی جهت اطمینان شما از اورجینال بودن نرم افزار ، گارانتی 5 ساله و نیز پشتیبانی و پاسخ گوئی آنلاین و سریع از جمله خدماتی می باشد که توسط مجموعه کامفار پرو در اختیار مشتریان و خریداران نرم افزار های مهندسی قرار می گیرد.

شرکت سازنده: EMD

وبسایت شرکت: www.emd.dk

This Post Has 4 Comments
  1. با سلام.
    موجب امتنان است قيمت اين نرم افزار را همراه با خدمات جانبي (در صورت وجود، مثلا آموزش) اعلام فرماييد.
    با سپاس

    1. سلام
      ممنون از حسن توجه شما به خدمات شرکت بامداد قرن دانش
      متأسفانه این نرم افزار در حال حاضر صرفا بصورت آن لاین فعال می باشد و لذا می بایست مستقیما از شرکت صاحب نرم افزار، لایسنس خریداری شود.
      لذا امکان تأمین آن توسط تیم ما وجود ندارد.
      باتشکر

  2. سلام بنده این نرم افزار windporمیخواستم. ایا نحوه خرید لایسنس رو ازشرکت خودش می تونید راهنمای کنید و یا اینکه شما دارید؟؟؟

    ممنون

    1. سلام
      ممنون از توجه شما به خدمات شرکت ما
      متأسفانه این نرم افزار در حال حاضر صرفا بصورت آن لاین فعال می باشد و لذا می بایست مستقیما از شرکت صاحب نرم افزار، لایسنس خریداری شود.
      متأسفانه امکان تأمین آن توسط تیم ما وجود ندارد.
      باتشکر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Back To Top